Gå til innhold

Det var jo fredag den trettende....

Anbefalte innlegg

Hvorfor i huleste granskauen står jeg opp på fredag den trettende?????????

Alt så ut til å gå ganske bra..... helt til jeg skulle betale regninger nå ikveld..... en regning som var på 273,08 ble til 2730,8 - jeg tror jeg legger meg ned og dørrrrrrrrrr... Så tenkte jeg at jeg kunne løpe ut til minibanken så det ikke var dekning på konto - men pengene var allerede borte...... og dette til et useriøst inkassofirma... de pengene ser jeg vel aldri igjen.... Tårene renner og gubben er på julebord og allt er helt trist og leit..........

uæææææææhhhh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85852-det-var-jo-fredag-den-trettende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan betalte du? Hvis det var i kveld, og over nettbank, så kan du vel slette innbetalinga slik at den ikke går? I min bank så går ikke pengene ut av konto før dagen etter dersom regningen er betalt etter kl 13:00.

Jeg har en effektiv bank... pengene går når man trykker enter tasten... akkuratt da så jeg hva beløpet var... ringte banken - men han kunne ikke gjøre noe...

Kanskje jeg skulle få sjefen til å ringe på mandag? Jeg er jo inkassosekretær i et advokatfirma...

hilsen

*trøste*

Hvis de ikke sender tilbake pengene, kontakter du bare forbrukerrådet. Slapp av :-)

Takk for trøsten...

Problemet er bare at julen er her og hvis de ikke betaler tilbake før jul, blir det stusselig med gaver!

Eller kanskje det er penger spart... Kan si til familien at de ikke får gaver fordi banken tok penga mine...

hilsen en sinna på seg selv

Annonse

Gjest ChiengMai

Jeg har en effektiv bank... pengene går når man trykker enter tasten... akkuratt da så jeg hva beløpet var... ringte banken - men han kunne ikke gjøre noe...

Kanskje jeg skulle få sjefen til å ringe på mandag? Jeg er jo inkassosekretær i et advokatfirma...

hilsen

Selvfølgelig skal du ha pengene dine igjen!

I DnB nettbank blir ikke regninger lagt inn etter et visst klokkeslett fredag trukket før mandag. Heldig for meg, har vært noen korrigeringer innimellom, ja.

hilsen

Du må selvsagt prøve alt...

I første omgang ta en direkte telefon til de du innbetalte for mye til på mandag, så bør det bli løst med det samme.

Da det gikk opp for meg at det var fredag den 13, tenkte jeg at det driter vel jeg i, det har aldri skjedd meg noe av den grunn... det skulle jeg IKKE tenkt!!

Da vi gikk utfor huset oppdaget vi at bilen var stjålet!!!!Er helt blakke for tiden, har ikke råd til ny bil, og får nesten ingenting igjen på forsikring, gammel bil uten pengeverdi.

Men bilen hadde stor verdi for oss, for den virket helt bra og vi har ikke råd til ny!! For en dag!!!!

Fra nå av skal jeg ikke stå opp på fredag den 13!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Da det gikk opp for meg at det var fredag den 13, tenkte jeg at det driter vel jeg i, det har aldri skjedd meg noe av den grunn... det skulle jeg IKKE tenkt!!

Da vi gikk utfor huset oppdaget vi at bilen var stjålet!!!!Er helt blakke for tiden, har ikke råd til ny bil, og får nesten ingenting igjen på forsikring, gammel bil uten pengeverdi.

Men bilen hadde stor verdi for oss, for den virket helt bra og vi har ikke råd til ny!! For en dag!!!!

Du har vel meldt biltyveriet til politiet?

Siden bilen var gammel, er det stor sjangse for at det kun var et "transport-tyveri", altså at noen trengte en bil hjem fra fest, og bilen kan bli funnet.

Det skjedde en kollega av meg.

Etter to uker ble den gamle bilen uten forsikring funnet av politiet. Kun låsen var ødelagt. De måtte bare betale 2000 for å få frigitt bilen.

Krysser fingrene for deg, håper du får den igjen til jul :-)

Det var jo ihvertfall verre enn min dag da!!! Vi har ikke bil så det kan heldigvis ikke skje.

Ja ja - da blir vi i hvertfall i sengen neste gang da!!!!

hilsen

Det var jo ihvertfall verre enn min dag da!!! Vi har ikke bil så det kan heldigvis ikke skje.

Ja ja - da blir vi i hvertfall i sengen neste gang da!!!!

hilsen

Da har vi en avtale - blir i sengen neste gang. Bra å ha lidelsesfeller ihvertfall...

Annonse

Du har vel meldt biltyveriet til politiet?

Siden bilen var gammel, er det stor sjangse for at det kun var et "transport-tyveri", altså at noen trengte en bil hjem fra fest, og bilen kan bli funnet.

Det skjedde en kollega av meg.

Etter to uker ble den gamle bilen uten forsikring funnet av politiet. Kun låsen var ødelagt. De måtte bare betale 2000 for å få frigitt bilen.

Krysser fingrene for deg, håper du får den igjen til jul :-)

Takk for det! Håper den ikke er helt træsha, at vi får den igjen ganske ok, ihvertfall. Har meldt det til politiet, ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...