Gå til innhold

Hva ønsker du deg til jul?

Anbefalte innlegg

Hva øsnker du deg til jul?

Og hva ønsker du deg absolutt ikke?

Jeg ønsker meg drill, flattang, rawhidehammer og bokhylle. Får det garantert ikke :-(

Jeg ønsker meg ikke kjeler, hjulvisp, lysestaker, duker eller serviettringer, men jeg er overbevist om at jeg får hauger og lass av akkurat det...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85871-hva-%C3%B8nsker-du-deg-til-jul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ønsker meg middagstallerkener i Luso-serien, og flere askjetter i samme serie.

Ellers ønsker jeg meg ikke noe spesielt, annet enn klær til barna, og forbruksting... kremer til barna, ting som ikke bare blir pakket bort etter hvert. Og så ønsker jeg meg ei øse. Det tror jeg ganske sikkert at jeg får av eldstemann ;)

Og jo, om jeg virkelig skulle ønsket meg noe, måtte det være skiklær - både til alpinbakken og til bortoverturer :)

Annonse

Annonse

Send det du ikke vil ha til meg da vel.... Jeg har sårt bruk for det meste av det....

Jeg ønsker meg penger! Det trengs sårt!

...og den boken til Åsne Seierstad (men det er en godt bevart hemmelighet, for jeg trenger den jo ikke...). Når jeg blir stor skal jeg bli like tøff som henne!

Og så vil jeg ha en jobb! Nå får de på de praktikkontoret se og få ut fingeren! Ser de ikke at jeg er kvalifisert for alle jobbene de har ledige med min 5 mnd. lange utdannelse?

Jeg vil ikke ha såpesett fra Cubus eller Vita. Vitaminpiller og matvarer jeg ikke liker er også uønsket! Jeg spiser det jo ikke!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...