Gå til innhold

Jul og statistikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det viser seg nå at det er flere Fondue sett i Norge enn det er innbyggere. Tenk litt på det før dere kjøper julegaver i år.

Skrevet

Jeg har ikke fondue sett - enda jeg har bodd i Sveits og spist masse fondue.... hmmm...

Men noen må statistisk sett ha ett til overs... Da kunne kanskje jeg få det.... Noen????

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Er det tilfeldig at jeg har to fondysett ? Ubrukte ?

Hva med trykkokere som ingen tør bruke av redsel for eksplosjon ? Trykkokere kan ikke eksplodere, but who cares ?

Skrevet

Jeg vet knapt hva Fondue er for noe. Vet hvordan gryta ser ut, men hva er det for noe, egentlig? Har, som du sikkert skjønner, aldri smakt det, eller sett det ferdig laget.

Skrevet

Åhhh, takk ! Det hadde jeg helt glemt av bakerst i skapet. Da er søndagsmiddagen klar :-)

Skrevet

Er det tilfeldig at jeg har to fondysett ? Ubrukte ?

Hva med trykkokere som ingen tør bruke av redsel for eksplosjon ? Trykkokere kan ikke eksplodere, but who cares ?

Trykkokeren er uvurderelig. Den er en super oppfinnelse. Min gikk i stykker i fjor og jeg har ikke hatt råd til å kjøpe en ny. Brukte den kanskje 3 ganger i uka og savner den sånn.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Trykkokeren er uvurderelig. Den er en super oppfinnelse. Min gikk i stykker i fjor og jeg har ikke hatt råd til å kjøpe en ny. Brukte den kanskje 3 ganger i uka og savner den sånn.

Var det ventilen eller pakningen som gikk ?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Åpne alltid presanger forsiktig, da kan du gi dem bort til andre året etter. :-9

Hos oss får ikke de voksne presanger, normalt.

Skrevet

Var det ventilen eller pakningen som gikk ?

Vet ikke. Det blir ganske enkelt ikke trykk i den. Har kjøpt ny list rundt kanten og skrudd fra hverandre toppen men kan ikke se noe galt.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Vet ikke. Det blir ganske enkelt ikke trykk i den. Har kjøpt ny list rundt kanten og skrudd fra hverandre toppen men kan ikke se noe galt.

Er det f eks en Høyang, kan den repareres. Dyre ting det der.

mailto:[email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...