Gå til innhold

Brukererfaring, Opera 6, Mac

Anbefalte innlegg

Etter å ha brukt Opera 6 (Mac OS 9.2) i et par-tre dager (registrert versjon) må jeg bare si at jeg er skuffet.

Irriterende treg oppstart, sammenlignet med Explorer 5 og Netscape 4,76. (Opera bruker utrolige 15-20 sekunder på oppstart, mens Explorer/Netscape bruker 1-2 sekunder)

Jeg må regelmessig tvangsavslutte Opera'n - den låser seg etter to-tre sesjoner.

Dette er bare så alt for dårlig.

Opera 6 framstår som en dårlig beta-versjon, og anbefales således ikke.

Råd: Dropp den, - bruk pengene på en julegave til deg selv istedet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85931-brukererfaring-opera-6-mac/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beta-versjoner er som regel ikke beregnet på normal bruk, men på testing :) I betaversjoner er koden ikke optimalisert, og dermed tregere, og stabilitet vil ikke være garantert. Poenget er jo å få tilbakemeldinger om feil og ting som kan gjøres bedre, slik at dette kan bygges inn i koden før det endelige resultatet blir optimalisert for hastighet.

Beta-versjoner er som regel ikke beregnet på normal bruk, men på testing :) I betaversjoner er koden ikke optimalisert, og dermed tregere, og stabilitet vil ikke være garantert. Poenget er jo å få tilbakemeldinger om feil og ting som kan gjøres bedre, slik at dette kan bygges inn i koden før det endelige resultatet blir optimalisert for hastighet.

Poenget er at dette ikke er noen betaversjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...