Gå til innhold

Personlighet som en

Anbefalte innlegg

Så er det juletid, med festing, alkohol, dans mm.

Jeg er vanligvis en omgjengelig mann med smil, humor og et kompliment på lur til de fleste. Utseendet er vel heller ikke altfor ille.

Men personligheten.... med en gang festen begynner å ta av, så forvandles jeg til en trestokk. Alle smarte kommentarer er som blåst vekk, får jeg et kompliment klarer jeg knapt stotre fram et takk, langt mindre si noe koselig tilbake. Ethvert forsøk på flørting blir besvart med et hjelpesløst blikk, i beste fall fulgt av noen tørre, uinteressante faktaopplysninger.

Finnes det en pille man kan ta, eller andre ting å gjøre? Jeg er lei av å ha personlighet som en

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85942-personlighet-som-en/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...