Gjest FIua Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Venninna mi har det med å glemme ting vi har avtalt og ikke si fra om noe kommer i veien. Hun er verdens snilleste jente egentlig, men så distré at det går meg på nervene. Jeg foreslo at vi kunne treffes en dag og ha juleverksted (er så innmari vanskelig å finne på julegaver!), og drikke litt vin og gå ut etterpå. Hun mente det var en god ide, og inviterte meg til i kveld ned til henne og dem hun bor sammen med. Dette var i forrige uke. Etter det har jeg ikke hørt mye fra henne, så jeg sendte en melding i 13-tida i dag om det ble noe av juleverksted hos dem i kveld. Ikke noe svar. Før nå, klokka 18. Får en melding om at jada, de er i full gang de, og jeg må bare komme ned om jeg har lyst. En fillesak i seg selv, men utrolig typisk henne. Hva med å si fra litt tidligere? Jeg kan ikke noe for det men jeg blir sur. Skuffa. Greit at hun er distré, men det hjelper ikke altid å skylde på det. Vi har vært "bestevenninner" i 12 år, og vi begynner å bli voksne, men dette vokser hun visst aldri av seg.. 0 Siter
naiv Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Take it or leave it. Hun har jo ikke forandret seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.