Gå til innhold

Kan ikke noe for at jeg blir sur

Anbefalte innlegg

Venninna mi har det med å glemme ting vi har avtalt og ikke si fra om noe kommer i veien.

Hun er verdens snilleste jente egentlig, men så distré at det går meg på nervene. Jeg foreslo at vi kunne treffes en dag og ha juleverksted (er så innmari vanskelig å finne på julegaver!), og drikke litt vin og gå ut etterpå. Hun mente det var en god ide, og inviterte meg til i kveld ned til henne og dem hun bor sammen med. Dette var i forrige uke.

Etter det har jeg ikke hørt mye fra henne, så jeg sendte en melding i 13-tida i dag om det ble noe av juleverksted hos dem i kveld. Ikke noe svar. Før nå, klokka 18. Får en melding om at jada, de er i full gang de, og jeg må bare komme ned om jeg har lyst.

En fillesak i seg selv, men utrolig typisk henne. Hva med å si fra litt tidligere? Jeg kan ikke noe for det men jeg blir sur. Skuffa. Greit at hun er distré, men det hjelper ikke altid å skylde på det.

Vi har vært "bestevenninner" i 12 år, og vi begynner å bli voksne, men dette vokser hun visst aldri av seg..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85967-kan-ikke-noe-for-at-jeg-blir-sur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...