Gå til innhold

På jakt etter en bestemt bok..

Anbefalte innlegg

I Magasinet i dag er Anne Holt intervjuet om sine bok-vaner.

Og nederst på siden er to av hennes favorittbøker, og disse skulle jeg gjerne hatt tak i!

Men hvor får man kjøpt gamle bøker (fortrinnsvis over nettet, da..)

Den ene er biografien til Elizabeth 1 og den andre om hennes (Elizabeths) far, Henry 8

Hjelp..?

Tror du de kan bestilles i bokhandlere? Aner jo ikke om de er 1 eller 20 år gamle..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85974-p%C3%A5-jakt-etter-en-bestemt-bok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Biblioteket! Sjekk gjerne opp forfatterne til bøkene du nevner så blir det litt lettere for oss bak skranken. :o)

Kremt, du skjønner jeg skylder en bok på biblioteket. Tror jeg lånte den for 4 år siden, og jeg har fått sikkert 5 purringer med krav om alt mulig.

Så da turte jeg jo ikke å gå tilbake..

Annonse

Kremt, du skjønner jeg skylder en bok på biblioteket. Tror jeg lånte den for 4 år siden, og jeg har fått sikkert 5 purringer med krav om alt mulig.

Så da turte jeg jo ikke å gå tilbake..

Hvis du har fått 5 purringer og ikke har betalt noen regning så er du sikkert svarelistet. :o) Og den svartelistingen kan være slettet slik at du står på bar bakke igjen. Men det finner du jo ikke ut før du har vært der.

Takk for tipset, dessverre hadde de ingen av bøkene :o(

Hei!

Vet at Richard Herrmann har en enestående biografi om Elizabeth 1... Fant den på haugenbok.no.

Livet med Elizabeth

Forfatter: Richard Herrmann

Serie: Cappelens utvalgte billigbøker

Pris: kr 98,-

ISBN: 8202161517

Forlag: Cappelen

Språk: Bokmål

Format: Heftet

Trykket: 1996

Utgitt: 1996

Sider: 375

Nivå: Voksen

Status: Levering 2-6 dager

Emner: Kongelige, Biografier, England, 1500 tallet

Forlagsentralens omtale:

Boken er en skildring av dronning Elizabeth I og Tudor-dynastiets tid på den engelske tronen. © FS Informasjonstjenester

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...