Gjest Kengun Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 I Utforsker i WinXP vises alle elementene i mappene som store ikoner. Er det mulig å sette innstillingene slik at det altid vises som Detaljer? (noen som skjønner hva jeg mener?:-) ) 0 Siter
Female Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 ehh...i win 2000 er det: Tools--> Folder Options--> View, og velg: Remember each folder's view settings. Men da må det være slik du vil det skal være før du setter på denne haka *tror jeg* 0 Siter
Gjest Kengun Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 ehh...i win 2000 er det: Tools--> Folder Options--> View, og velg: Remember each folder's view settings. Men da må det være slik du vil det skal være før du setter på denne haka *tror jeg* Jepp, det ser ut til å fungere Tusen takk for svar. Først må man gå inn i Utforsker og velge visningen man ønsker (i mitt tilfelle "Detaljer"). Så går man i "Verktøy" - "Mappealternativer.." - "Flik: Vis" og klikker på "Bruk på alle mapper". 0 Siter
Female Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Jepp, det ser ut til å fungere Tusen takk for svar. Først må man gå inn i Utforsker og velge visningen man ønsker (i mitt tilfelle "Detaljer"). Så går man i "Verktøy" - "Mappealternativer.." - "Flik: Vis" og klikker på "Bruk på alle mapper". :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.