Gå til innhold

til dere..

Gjest -redselen

Anbefalte innlegg

Gjest -redselen

Hei!

Ikke sikkert dere husker meg, men jeg har skrevve endel innlegg hær ang seroxat.

Jeg har vært plaga med angst i flere år, så jeg bestemte meg til slutt for å bynne med seroxat.

Jeg er vel pessimist av natur, så jeg var livredd for å bynne for hvis de ikke virket, hva da?? da hadde jeg liksom "brukt" et håp..

MEN, jeg er den glade jenta som kan fortelle nå at det hjalp! :-)!!!

Jeg klarer å stå i køer!! :-)

Jeg har lest en del innlegg her hvor folk etterlyser folk som har hatt god virkning av medisiner(inkl meg..) , derfor vil jeg gjøre tjeneste tilbake til dere, og fortelle at det gikk bra. :)

Bivirkningene kom jo.. men nå er dem alle borte! Jeg tar bare 20mg /dagen, så jeg KAN øke dosen enda mer hvis jeg sku føle for det. (det er godt å vite)

Men, som sagt så virket medisinen på meg. Jeg bare angrer på at jeg ikke bynte med det tidligere. Så mye smerte man kunne vært spart for.. men alt er vel til sin tid.

Håper det går bra med dere også!

Lykkeønskninger fra lykkelige meg!! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86078-til-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Windsong

Hei på deg! Alltid hyggelig å lese om noen det går bra med :-). Det blir fort til at man tar ut mye frustrasjon og desperasjon her inne (noe jeg selv også har bidratt med), så det er veldig godt å se noe positivt her også.

Begynte selv på Ciprammil for tre dager siden, og nekter meg selv å være annet enn optimistisk. Er lei av angst nå! Rart med det... Før tok jeg T-Banen og sto i allskens køer med største letthet. Nå koster det temmelig mye å gjøre disse tingene. Men jeg er en sta person som vil gjøre noe med problemet før det gjør for mye med meg.

Ønsker deg fortsatt lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86078-til-dere/#findComment-468611
Del på andre sider

For det første : Klart jeg husker deg! Skulle bare mangle...det var jo du som lovte å gi tilbakemelding uansett utfall...!

Godt å høre at det går bra for deg. Har selv håp om å "være igang" med noe før jul..? Har fri nesten 14 sammenhengende dager i jula, og bør finne anledningen....

I mellomtiden :

Keep up the good work - ønsker deg alt godt videre..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86078-til-dere/#findComment-468636
Del på andre sider

Gjest -redselen

Hei på deg! Alltid hyggelig å lese om noen det går bra med :-). Det blir fort til at man tar ut mye frustrasjon og desperasjon her inne (noe jeg selv også har bidratt med), så det er veldig godt å se noe positivt her også.

Begynte selv på Ciprammil for tre dager siden, og nekter meg selv å være annet enn optimistisk. Er lei av angst nå! Rart med det... Før tok jeg T-Banen og sto i allskens køer med største letthet. Nå koster det temmelig mye å gjøre disse tingene. Men jeg er en sta person som vil gjøre noe med problemet før det gjør for mye med meg.

Ønsker deg fortsatt lykke til!

Takk til dere :)

Det kommer sikkert til å gå bra med dere å.

(jeg var så ille til slutt at jeg ble skjelven og "sansene dårligere" bare jeg satte foten inn i en daglivarebutikk. Jeg kan nesten ikke tro enda at medisinen hjalp! Jeg er enda redd for å få angst i situasjoner, men blir bare lykkeli overaska over at den ikke kommer gang på gang! Nå kan jeg stå i køer med "klart" hode, og ikke det minste varm eller skjelven!

Bare vent å se dere å :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86078-til-dere/#findComment-468662
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...