Gå til innhold

Nå har jeg snakket med henne....

Anbefalte innlegg

Gjest Novembermom

Vel, det høres ut som om hun ikke er interessert i deg lenger.

Hun avviser deg, vil ikke være med deg på fest og hun bryr seg ikke særlig om deg.

Finn deg en annen jente som setter pris på deg.

Hun her gjør det iallefall ikke.

Har du ikke noen kamerater som du kan være med på nyttårsaften da?

Eller du kan kanskje ha en fest? Eller noe i den duren.

Kanskje du burde si rett ut til hun at det er best dere setter en strek over forholdet siden situasjonen er som den er. Noe må gjøres ihvertfall.

Signalene hun sender ut viser iallefall at hun ikke er interessert. Har noe skjedd mens dere var borte fra hverandre den gangen? Har det skjedd gradvis eller bare plutselig?

Livet er tøft og kjærlighetssorg ennå verre.

Men før du vet ordet av det så har du truffet jenten som er ment for deg.

Men ikke la deg bruke eller hetse med mer.

Håper det går bra med deg.

Trøsteklem fra meg.

Fortsetter under...

Gjest Kåre Knall

Jeg skrev et svar til en jente på Ungdomsforumet under samme emne som dette. Bare sier i fra dersom det er noen som lurer på hva jeg fortsatt mener om denne situasjonen.

Takker for alle gode svar her på DOL. Dere er snille som kan hjelpe og utveksle deres erfaring. Jeg er som dere sikkert skjønner veldig uerfaren. Det er den første ordentlige kjæresten jeg har hatt i grunn. Men men.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...