Gå til innhold

Jeg har en PLAN,tror du den funker?

Anbefalte innlegg

Hehe,neida..Jeg har jo spinningsykkel i stua så jeg kan bare sende samboeren ut og sykle så dampen står mens jeg ser på tv vettu :))

Og dessuten har jeg trådløse hodetelefoner som er kobla til stereoen med uendelig masse musikk + bøker å lese etc.

Kan holde på i evigheter! Kunsten er faktisk å STOPPE etter 3 timer :))

Ehh..er kanskje litt stor i kjeften nå,men jeg skal vise deg jeg :))

God jul da!*s*

God jul på deg også! - Jeg er BARE misunnelig ! :)

Fortsetter under...

Hehe,meg skinn og bein..neppe :))

Så glad som jeg er i mat.

Men treninga gir et utrolig psykisk og fysisk overskudd så jeg vil prøve å holde på den vanen også etter at jeg har gått ned mine 20 kilo.

Ønsker deg en riktig god jul :)

Hvis du orker å trene såpass mye videre også, så er det bare å fortsette med det.

Da kan du jo kose deg med mye mer mat når du har nådd trivselsvekten din:-)

Spinning er heldigvis ikke så belastende for kroppen, så det skal mye til for å få skader - hvis du bare er litt forsiktig.

Ha en riktig god jul du også!

Mvh

Er ikke 2000 kcal litt mye for en som slanker seg...?

Jeg vet ikke jeg, men legen sa til meg en gang at jeg måtte spise minst 2300-2500 kcal pr dag for å LEGGE PÅ MEG (jeg er undervektig).

Mener å ha lest at 1500 kcal er "slankemengden".

ps: 3 timer spinning 6 dager i uken.....DET forbrenner mange kalorier det:-)

Mvh

Poenget er jo at når jeg spiser såpass mye som 2000 kalorier( Ja,jeg MÅ telle ellers er jeg fort på bærtur,hehe)så må jeg jo trene en del for å forbrenne det?

Jeg har en stillesittende jobb så der blir ikke mye borte..

Trener du mye må du jo også spise en del - men det som er veldig viktig er jo at du spiser riktig. Du skal spise 5-6 små måltider om dagen - ikke 3 store. Maten skal helst være med lavt GI innhold. Trener du for mye og hardt så kan du risikere at du får altfor mye muskler også.

Dagbladet hadde jo en serie for litt siden som var veldig fin - der står det også manga mattips. http://www.dagbladet.no/komiform/

Ellers er det mye info å finne på nett.

Jeg kan ikke si deg eksakte kalorimengder rett og slett fordi jeg ikke kan nok.

Gjest julekalkunen

Er ikke 2000 kcal litt mye for en som slanker seg...?

Jeg vet ikke jeg, men legen sa til meg en gang at jeg måtte spise minst 2300-2500 kcal pr dag for å LEGGE PÅ MEG (jeg er undervektig).

Mener å ha lest at 1500 kcal er "slankemengden".

Det var liksom derfor jeg sitter her og lurer på om det vil funke vet du :)

2000 kalorier er ikke akkurat slankediett,men jeg fikser bare ikke å avsi noe på matfatet så derfor tenkte jeg å kompensere med trening.

Men om det funker,tja..jeg får vel vente og se :)

God jul :)

Annonse

Det var liksom derfor jeg sitter her og lurer på om det vil funke vet du :)

2000 kalorier er ikke akkurat slankediett,men jeg fikser bare ikke å avsi noe på matfatet så derfor tenkte jeg å kompensere med trening.

Men om det funker,tja..jeg får vel vente og se :)

God jul :)

God jul til deg også! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...