Gå til innhold

Ungdomsforum

Anbefalte innlegg

Gjest Kåre Knall

Jeg skrev et svar til en jente på Ungdomsforumet under samme emne som dette. Bare sier i fra dersom det er noen som lurer på hva jeg fortsatt mener om denne situasjonen.

Takker for alle gode svar her på DOL. Dere er snille som kan hjelpe og utveksle deres erfaring. Jeg er som dere sikkert skjønner veldig uerfaren. Det er den første ordentlige kjæresten jeg har hatt i grunn. Men men.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86113-ungdomsforum/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skrev et svar til deg under åpent forum.

Regnet i grunnen med at dette var din første "ordentlige" kjæreste. Det er lett å bli for "snill" i en slik situasjon. Det er "stort" å få en kjæreste første gang, og da er det lett at man går alt for langt for å beholde henne - også fordi du sikkert er litt usikker på deg selv samtidig.

Det er mange som har vært igjennom akkurat det samme som deg. Og selv om det kanskje er vanskelig å se det nå, så kan det komme noe positivt ut av det også. Livserfaring er alltid noe du vil kunne dra nytte av senere. Nå vet du jo hvordan du ikke ønsker at kjæresten din skal være, og du vil sansynligvis sette litt flere og riktigere "krav" til en ny kjæreste - før du hopper inn i et nytt forhold.

Du har i hvert fall lært litt om at "utsiden" (utseende) av et menneske ikke er noe verdt, så lenge ikke "innsiden" er bra:-)

Lykke til Kåre!

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86113-ungdomsforum/#findComment-468869
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...