Gå til innhold

nhd og andre...

Gjest vær så snill og svar meg

Anbefalte innlegg

Gjest vær så snill og svar meg

jeg vil bare sove..vil ikke spise det er det eneste jeg har kontroll over..

kaos er rundt meg,jeg kan se i øyekroken at noe flytter på seg,men når jeg ser etter så er det borte ,jeg vet jeg så noe..hva er dette?

er nettopp kommet ut fra psykavd,følte jeg ikke fikk nok tid der og at de ikke greide og forstå..

jeg fikk nyresteinsanfall da jeg var innlagt og det tok mye av tiden jeg skulle hatt for og få hjelpen psykisk...

så nå sitter jeg her hjemme,alene,redd,doper meg ned for og ikke se de fryktelige tingene og vært på fylla 2 ganger på 4 dager..

jeg greier ikke sitte våken og måtte passe på...

vil bare sove...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86164-nhd-og-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Kan ikke si annet enn at jeg føler med deg!

Du må selvfølgelig ta kontakt med fastlegen din, eller psykolog hvis du har. Fortell hvordan du har det. Si at du ikke kan ha det slik i jula.

Eller kanskje du kan ringe til det stedet du var innlagt, eller få noen andre til å gjøre det. Fortell at du ikke har det bedre.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86164-nhd-og-andre/#findComment-469128
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...