Gå til innhold

Hvorfor kan man ikke gi bort Bokklubbbøker i gave?

Anbefalte innlegg

Har sett det nevnt flere steder - at det blir ansett som smålig og gjerrig...så rart! Jeg ga akkurat denne boka til broren min http://www.kagge.no/default.asp?V_DOC_ID=368 ,- kjøpt gjennom Bokklubben min, -sparte dermed 100,- men skal si han ble glad!!! Hvorfor skulle det bli feil?

....skjønner ikke helt....

Fortsetter under...

Annonse

Jeg ser ikke helt problemet med å gi bort slikt i gave, det er jo akkurat den samme boken som man ellers ville kjøpt. Men det jeg antar er grunnen til at det blir sett litt ned på er at mange kanskje tror at du egentlig ikke ville kjøpt den boken til dem, men istedet bare gav dem noe som lå rundt og som du ville bli kvitt.

Annonse

Den eneste ulempen ved å få bokklubbøker som jeg ser det, er at det er vanskelig å få byttet dersom du får to like, f.eks.

(Men da kan man jo bare ha den ene liggende, og gi den til noen andre ved neste anledning...)

:)

Bøker er bra gaver!

Gjest papirtiger

Bøker fra bokklubber er ikke særlig hyggelig å få nei.

"Denne boka vil jeg ikke lese selv, så jeg gir den som julegave". Eller så har de fått den som innmeldingsgave.

Ikke kan den byttes heller.

Så ja, jeg syns folk som gir slikt er smålige. Men sikkert kjekt for å de å bli kvitt ting de ikke vil ha selv.

Jeg gir bort bokklubbøker jeg! Det står ingen logo på dem, men jeg hadde gjerne gitt de videre likevel om jeg ikke hadde planer om å ha dem selv. Det er tanken som teller, og ikke prisen...

Jeg ville styrt unna de tre jeg vet tenker like mye på prisen av gaven de får, som hva de får. Noe snører seg sammen i halsen på meg når de ALLTID skal kommentere prisen. "Tja, det er nok noe billig som hun har kjøpt der eller der. Hun er bare sånn hun." Jeg liker ikke å høre slikt... jeg blir glad for alt jeg får, og kommenterer aldri noe negativt eller viser åpenbart at jeg ikke liker hva jeg får. Det er slik oppførsel som er smålig. Mener nå jeg.

:o)

Bøker fra bokklubber er ikke særlig hyggelig å få nei.

"Denne boka vil jeg ikke lese selv, så jeg gir den som julegave". Eller så har de fått den som innmeldingsgave.

Ikke kan den byttes heller.

Så ja, jeg syns folk som gir slikt er smålige. Men sikkert kjekt for å de å bli kvitt ting de ikke vil ha selv.

Men jeg BESTILTE jo den boken, nettopp med tanke på min bror. Bør det ligge ved en lapp som forteller det da? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...