SierDuDet Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 ...men jeg hadde blitt noe skeptisk om kona mi hadde dytta ut noe sånt: http://www.motalatidning.se/nyfodda/visa_vykort.asp?id=22843 0 Siter
alphan Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Er ikke et adoptert barn like mye verdt? 0 Siter
piperill Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Er ikke et adoptert barn like mye verdt? Jeg tror ikke det var det SDD mente, og det tror jeg du skjønte innerst inne også... ;o) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Skrevet 16. desember 2002 Er ikke et adoptert barn like mye verdt? Jeg vet ikke helt hvor opplyst du er, men man dytter vanligvis ikke ut adoptivbarn. Og hvis man gjør det må man først dytte dem inn noe som isåfall er et overgrep. Men det er godt mulig at det er vanlig i din familie. 0 Siter
Gjest sori Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Er ikke et adoptert barn like mye verdt? Du må jammen meg være sår for et eller annet når du kan tolke innlegget til SDD slik som du gjør. Ikke rart det blir krig i verden -:/ 0 Siter
alphan Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Jeg vet ikke helt hvor opplyst du er, men man dytter vanligvis ikke ut adoptivbarn. Og hvis man gjør det må man først dytte dem inn noe som isåfall er et overgrep. Men det er godt mulig at det er vanlig i din familie. Ja, jeg har adoptivbarn i slekta. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Skrevet 16. desember 2002 Ja, jeg har adoptivbarn i slekta. Og når de kom inn i slekta så var det vanlig å presse dem inn i mora sånn at hun kunne dytte dem ut med egen kraft? Hvis det er tilfelle så får du unnskylde min tone over her. 0 Siter
Line Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Jeg vet ikke helt hvor opplyst du er, men man dytter vanligvis ikke ut adoptivbarn. Og hvis man gjør det må man først dytte dem inn noe som isåfall er et overgrep. Men det er godt mulig at det er vanlig i din familie. Tror ikke de har dytta det ut heller, men møtt opp på sykehuset og fått tatt nyfødtbilde med familien samlet likevel. Det gjorde jeg med Linn på et annet sykehus enn der jeg fødte også 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Nei da, det virker helt greit. 0 Siter
Gjest bi Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Jeg tror ikke det var det SDD mente, og det tror jeg du skjønte innerst inne også... ;o) Og hva mener egentlig SDD? 0 Siter
maybente Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Bare en liten opplysning til en som tydeligvis _ikke_ har født.... Man _dytter_ ikke en unge ut. Man gjør stort sett alt annet, men altså ingen dytting. ) 0 Siter
Gjest bøba Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Selvom hun hadde vært afrikansk? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Jeg har født to barn og reagerer på uttrykket "å dytte ut noe sånt". Hvis noen hadde våget å si "noe sånt" om mine nyfødte vidunderligheter hadde jeg grått i ukesvis. Sånn har mange mødre det etter fødsel og det BØR mannfolk lære seg å respektere. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Skrevet 16. desember 2002 Og hva mener egentlig SDD? Enkelte ganger må man nok ha litt mellom øra for å forstå hva jeg mener, noe jeg skal ta selvkritikk for. Dette er ikke en av de gangene. God bedring! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Skrevet 16. desember 2002 Bare en liten opplysning til en som tydeligvis _ikke_ har født.... Man _dytter_ ikke en unge ut. Man gjør stort sett alt annet, men altså ingen dytting. ) Men på amerikanske filmer så skriker alltid sykepleieren: Push! Puuush! Puuuuuuuuush! Det må da bety noe? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Skrevet 16. desember 2002 Jeg har født to barn og reagerer på uttrykket "å dytte ut noe sånt". Hvis noen hadde våget å si "noe sånt" om mine nyfødte vidunderligheter hadde jeg grått i ukesvis. Sånn har mange mødre det etter fødsel og det BØR mannfolk lære seg å respektere. Vel, nå snakke jeg ikke til en nyutpoppet dame, men til dol. Dessuten skriker de alltid Push, push, push, på amerikanske filmer, så jeg synes du overreagerer litt her. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Skrevet 16. desember 2002 Tror ikke de har dytta det ut heller, men møtt opp på sykehuset og fått tatt nyfødtbilde med familien samlet likevel. Det gjorde jeg med Linn på et annet sykehus enn der jeg fødte også Jeg er selvsagt helt uenig, og tror her at dama har feid en annen. Mannen er bare like naiv som han fyren i Senkveld med HC Andersen 0 Siter
Gjest alexsandra Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Jeg er selvsagt helt uenig, og tror her at dama har feid en annen. Mannen er bare like naiv som han fyren i Senkveld med HC Andersen En ting er hver fall sikkert å det er at hadde jeg "dytta" ut deg så hadde jeg febrilsk prøvd å "dytte " deg inn igjen...puh... 0 Siter
Gjest bi Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Enkelte ganger må man nok ha litt mellom øra for å forstå hva jeg mener, noe jeg skal ta selvkritikk for. Dette er ikke en av de gangene. God bedring! Ørene og det som er imellom er helt greit, men du kunne gjerne svart på spørsmålet om hva du vil med dette. 0 Siter
naiv Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Ja, da han nok kona di berørt en negertiss. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.