Gå til innhold

forslag


Gjest bbmm

Anbefalte innlegg

Siden linkene på hurtigvalgmenyen ikke alltid funker, hadde det kanskje vært en ide å skrive nummert på forumet bak navnet (f.eks. Ammeforum 38). På den måten kan man i hvertfall komme seg på forumet uten å måtte gå en lang omvei når linkene ikke funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Denne listen er generert automatisk av vårt publiseringssystem - det har derfor dessverre ingen effekt å bytte navn på forumene.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Denne listen er generert automatisk av vårt publiseringssystem - det har derfor dessverre ingen effekt å bytte navn på forumene.

Med vennlig hilsen

Hæ?!?

Hva er det du snakker om?

La meg forklare hva jeg mente: Hurtigvalgmenyen er rullegardinmenyen som heter "Hurtigvalg". Av og til når man skal skifte forum til f.eks. Foreldreforum, nytter det ikke å velge"Foreldre" på menyen. Da hadde det vært en fordel å vite at "Foreldre" er forum nr 1, slik at man kan skrive inn andressen http://forum.doktoronline.no/forum/1/ i stedet. I stedet for bare "Foreldre" kunne det ha stått f.eks. "1: Foreldre" på menyen.

Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne listen er generert automatisk av vårt publiseringssystem - det har derfor dessverre ingen effekt å bytte navn på forumene.

Med vennlig hilsen

Hæ?!?

Hva er det du snakker om?

La meg forklare hva jeg mente: Hurtigvalgmenyen er rullegardinmenyen som heter "Hurtigvalg". Av og til når man skal skifte forum til f.eks. Foreldreforum, nytter det ikke å velge"Foreldre" på menyen. Da hadde det vært en fordel å vite at "Foreldre" er forum nr 1, slik at man kan skrive inn andressen http://forum.doktoronline.no/forum/1/ i stedet. I stedet for bare "Foreldre" kunne det ha stått f.eks. "1: Foreldre" på menyen.

Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...