Lea_Ariadne Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Noen her som vil være med å danne et eget slankeprogram over nettet som flere kan følge? Kanskje det hjelper på motivasjonen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guggen Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 om jeg ikke vil være med og slanke meg selv, så tror jeg at jeg kan gi en del bra tips ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea_Ariadne Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2002 om jeg ikke vil være med og slanke meg selv, så tror jeg at jeg kan gi en del bra tips ! Det er jo en start 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guggen Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 responsen ser dårlig ut kan jeg kanskje maile deg ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea_Ariadne Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 responsen ser dårlig ut kan jeg kanskje maile deg ? Ja, klart det. Har du mail adr min? [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkrukMcDuck Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Enda ett system? Nei, det tror jeg ikke man trenger. Men, en kostgruppe som motiverer hverandre til et sunnere kosthold, hurra!. Hva med å opprette en webbside, der man kan logge seg på og få kontakt med likesinnede som kan motivere hverandre.......... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea_Ariadne Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 Enda ett system? Nei, det tror jeg ikke man trenger. Men, en kostgruppe som motiverer hverandre til et sunnere kosthold, hurra!. Hva med å opprette en webbside, der man kan logge seg på og få kontakt med likesinnede som kan motivere hverandre.......... Da trenger jeg hjelp. Websider er ikke min sterke side 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.