Gå til innhold

Er nå virkelig alt i orden ??

Anbefalte innlegg

Gjest alexsandra

Til jul.har du bakt 7 sorter,trykkspylt inne,bonet terassen,maskinskrevet 5 ark og sendt rundt til resten av slekten,og fortalt hvor lykkelig du har vært dette året.

Har du rimy av kjøleskapet,spist opp det nederste i frysern,handlet inn til det øverste i frysern.

Hengt opp de gresselig julegardinene fra svaksynte tante olga i fjord.

Pyntet huset ditt med røde,grønne og gule lys som gjør at selv en fargeblind person kan set det på milevis avstand.

Forberedet deg på det eneste "avsuget "¨på gubben som skal gjøres på selveste lillejuaften slik at han ikke glemmer julegava i år også.

Husket å forberede ungene på at for det om julenissen synger og faller over juletreet eller mormor så er han uikke farlig:.

Jeg bare lurte på dette jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86232-er-n%C3%A5-virkelig-alt-i-orden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, og ikke bare det, jeg har pakket inn julegaver fra hele familien til hunden og katten og akvariefisken og fra hele fmailien til dyrene; har hengt ut smultballer og julenek i alt som er av trær og kratt på hele tomten, satt ut mat til villkattene og grøt til nissen i garasjen, puttet penger i julegryta til frelsesarmeen og sendt julepakker til Østeuropa, gitt en 50-lapp til tigger'n på hjørnet så han kan kjøpe seg en dunk smuglersprit til jul, ryddet i skapene så vi har plass til alle de skrekkelige julegavene fra tanter, onkler og søskenbarn og i tillegg fått forstørret og innrammet et bilde av svigermor som skal henge midt på stueveggen når hun kommer med toget nordfra på søndag.

Egentlig kunne jeg gjort mye mer, men... fire slag har jeg bakt, gitt bort halvparten, hengt opp andre gardiner på stua, og gjort ferdig de fleste gavene. Mangler litt, men det er mange dager igjen enda...

Støvet får jeg ta en kveld jeg kjeder meg, og resten er det ikke så nøye med.

Ungene er spente på nissen som kommer, og gleder seg veldig til pappa'n kommer hjem til jul. I skrivende øyeblikk har forresten snøen omsider bestemt seg for å komme hit også, så nå håper jeg virkelig den blir liggende slik at vi får til en skitur eller tre i løpet av jula..!

:o)

Ulv I Faarikaal

>>Til jul.har du bakt 7 sorter,trykkspylt inne,bonet terassen,maskinskrevet 5 ark og sendt rundt til resten av slekten,og fortalt hvor lykkelig du har vært dette året.

Jeg har satt ut julebaksten på anbud, Rema 1000 vant med 35 kr for en boks gode pepperkaker. Batteristøvsugern er brukt i kroker. Julekort har jeg droppa.

>>Har du rimy av kjøleskapet,spist opp det nederste i frysern,handlet inn til det øverste i frysern.

Har bare en liten fryser, og den er full av harry.

>>Hengt opp de gresselig julegardinene fra svaksynte tante olga i fjord.

Kjøpt nye gardiner da jeg ikke gadd vaske og stryke de gamle.

>>Pyntet huset ditt med røde,grønne og gule lys som gjør at selv en fargeblind person kan set det på milevis avstand.

En julenisse i vinduet, og litt annnet hvis jeg finner det da. Syns jeg husker jeg fikk en dorullnisse med ispinneski i fjor, og en til året før. Fulle av lim og bomull, så jeg ikke ser bak og fram på dem.

>>Forberedet deg på det eneste "avsuget "¨på gubben som skal gjøres på selveste lillejuaften slik at han ikke glemmer julegava i år også.

Ehhh... gubbe ? nå er jeg streit dah.

>>Husket å forberede ungene på at for det om julenissen synger og faller over juletreet eller mormor så er han ikke farlig

Siden jeg ikke har barn og skal være julenisse selv, så er det jeg som skremmer barna. Jeg pleier late som jeg skal gå og har glemt å dele ut pakkene, da blir det alltid et svare oppstyr :-)

"Til jul.har du bakt 7 sorter"

Njet, 5. :o)

"trykkspylt inne"

Nei, men det skulle jeg kanskje gjort...

"maskinskrevet 5 ark og sendt rundt til resten av slekten"

Hysj da, julebrevet er ikke i farta engang nei.

"Har du rimy av kjøleskapet"

Skal man det til jul?

"spist opp det nederste i frysern,handlet inn til det øverste i frysern."

Se over.

"Hengt opp de gresselig julegardinene fra svaksynte tante olga i fjord."

Har bare egenkjøpte julegardiner og de er selvfølgelig hengt opp ja.

"Pyntet huset ditt med røde,grønne og gule lys som gjør at selv en fargeblind person kan set det på milevis avstand."

Hehe. Nei. Blir heller ikke aktuellt.

"Forberedet deg på det eneste "avsuget "¨på gubben som skal gjøres på selveste lillejuaften slik at han ikke glemmer julegava i år også."

Den er visstnok alt innkjøpt og i går røpet han ved en bommert hva det er. :o) Hadde ikke hjerte til å si at det har jeg da gjettet for flere dager siden! :o)

"Husket å forberede ungene på at for det om julenissen synger og faller over juletreet eller mormor så er han uikke farlig."

Skal ikke ha nisse. Dessuten er det ingen som drikker hos oss, i alle fall ikke mer enn et glass vin før ungene er i seng, ingen blir overstadig beruset uansett hos oss.

God Jul til deg også!

Annonse

"Til jul.har du bakt 7 sorter,trykkspylt inne,bonet terassen,maskinskrevet 5 ark og sendt rundt til resten av slekten,og fortalt hvor lykkelig du har vært dette året." - NEI på samtlige spørsmål. Tre julekort skrevet (oi, må huske å sende dem!), intet er trykkspylt eller bonet og jeg har baka tre sorter. Resten får jeg, heldigvis!

"Har du rimy av kjøleskapet,spist opp det nederste i frysern,handlet inn til det øverste i frysern."

NEI. Fryseren har ikke vært påkoblet siden vi flyttet inn i huset for 1 1/2 år siden...

"Hengt opp de gresselig julegardinene fra svaksynte tante olga i fjor" NEI, har ikke julegardiner.

"Pyntet huset ditt med røde,grønne og gule lys som gjør at selv en fargeblind person kan set det på milevis avstand." NEI.

"Forberedet deg på det eneste "avsuget "¨på gubben som skal gjøres på selveste lillejuaften slik at han ikke glemmer julegava i år også." He he he - nei.

"Husket å forberede ungene på at for det om julenissen synger og faller over juletreet eller mormor så er han uikke farlig" Nei. Julenissen "vår" er en hyggelig, stillferdig nisse, som det ikke lukter "julebrus" av. Heldigvis.

Om jeg tror vi får jul på tross av manglende forberedelser - jada.

"har du bakt 7 sorter,"

JA

"trykkspylt inne,bonet terassen,maskinskrevet 5 ark og sendt rundt til resten av slekten,og fortalt hvor lykkelig du har vært dette året".

NEI

"Har du rimy av kjøleskapet,spist opp det nederste i frysern,handlet inn til det øverste i frysern."

JA

"Hengt opp de gresselig julegardinene fra svaksynte tante olga i fjord."

NEI

"Pyntet huset ditt med røde,grønne og gule lys som gjør at selv en fargeblind person kan set det på milevis avstand."

NEI

"Forberedet deg på det eneste "avsuget "¨på gubben som skal gjøres på selveste lillejuaften slik at han ikke glemmer julegava i år også."

NEI

"Husket å forberede ungene på at for det om julenissen synger og faller over juletreet eller mormor så er han uikke farlig:".

NEI. Julenissen kommer ikke personlig til oss.

I tillegg var jeg ferdig med julegave-handelen alt 28.november.

Så det blir jul i år også, i hvertfall om jeg finner et pent, norskt juletre.

God Jul til deg, alexandra :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...