Gå til innhold

burde jeg gå til psykolog også

Anbefalte innlegg

Gjest orkerikke

Jeg er kvinne,20

Før skjærte jeg meg selv, fordi jeg hadde humørsvingninger, psykisk smerte, var så sint, tunge tanker.. blabla.

Så begynte jeg på antidepressiva og har det mye bedre. (Vil gjerne ikke slutte med antidepressiva nei, for det var så vondt i meg. Nå slipper jeg det.) Og sluttet å skjære i flere måneder.

Men nå skjærer jeg fordi jeg er så tom og identitetsforvirret. (Hvem er jeg, hva er det med meg, er det noe galt med meg, hva er legningen min, hvem er jeg, hvem er jeg, hvem er jeg)

Er det noe galt med meg eller burde jeg seriøst ta meg sammen og skjerpe meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86245-burde-jeg-g%C3%A5-til-psykolog-ogs%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noe galt med meg?, spør du.

Ja, det virker som du ikke har det helt bra. Du skriver at du skjærer deg opp og at du er forvirret over hvem du er.

Om du må gå til psykolog?

Nei, det må du ikke. Men ønsker du å få det bedre er det nok nødvendig med profesjonell hjelp.

En psykolog, lege eller psykiater er nok best kvalifisert.

Ikke slutt med antidepressiva, i alle fall!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...