Gå til innhold

betennelse i helen

Gjest PSS

Anbefalte innlegg

Har fått merkelig smerte i helen. Det sitter på høyre del av helen. Ikke vondt i akillisen. Vondt i helen når jeg går. Jeg har tatt røntgen av foten- med negative funn. Jeg har tatt en del Brexidol. Dette hjalp. Sluttet med Brexidol for en uke siden. I dag gjør det vondt igjen.

Ettersom Brexidol hjalp, kan jeg vel regne med at det er en betennelse i noe sener eller vev? Dessuten blir det værre hvis jeg presser mye på området med smerte..

Bør jeg begynne å innta Brexidol igjen? Og hvor lenge kan jeg spise det uten at det er fare for helsen?

Vil gjerne bli kvitt betennelsen fortest mulig ettersom jeg skal ut og reise 3 mnd i asia (Og da blir det nok en del gåing)

Smerten oppstod i det jeg sparket en fotball - merkelig nok.

På forhånd takk for hjelpen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Sten1365380323

Hei,

for noen år siden hadde jeg også betennelse i helen. Jeg gikk først på betennelsesdempende og til fysioterapeut, men dette hjalp ikke. Jeg gikk derfor til en akupunktør, og dette hjalp utrolig bra. Tror jeg var der en seks-syv ganger. Du bør også passe på å ikke bli kald på bena, da betennelser gjerne blir enda verre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flau1365380447

Hei,

for noen år siden hadde jeg også betennelse i helen. Jeg gikk først på betennelsesdempende og til fysioterapeut, men dette hjalp ikke. Jeg gikk derfor til en akupunktør, og dette hjalp utrolig bra. Tror jeg var der en seks-syv ganger. Du bør også passe på å ikke bli kald på bena, da betennelser gjerne blir enda verre da.

Hei!

jeg har også hatt/har samme problemet, men for meg sitter det mer i akilles, men har også hatt prob med helen, jeg gikk til soneterapeut og ble symptomfri etter tre bahadlinger, men jeg spiller fotball hver dag på ok høyt nivå og mye trening på hardt underlag og det kan ha mye av skylden.

Men støtter Sten på at du kan på akupunktur, men du kan også prøve soneterapi, det har jeg god erfaring med gjennom mange skader.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...