mAd Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Var hos tannlegen i dag og måtte trekke ei visdomstann. Greit nok (sett bortifra det faktum at jeg var et nervøst vrak *hate tannleger). Trekkinga gikk i og for seg greit. Men fyren klarte å skrape meg i ganen med tanga, noe som resulterte i at jeg nå (som bedøvelsen har gått ut) har skikkelig vondt når jeg svelger (akkurat osm å ha veldig vondt i halsen). Pluss at selve "trekk-stedet" gjør vondt som fy. Det jeg er ute etter er vel egentlig "kjærringråd" ellernoe MOT smerten. Har tatt ibux, og de funker ca ingenting. Har fått tips om å legge en ubrukt te-pose over hullet, så jeg sitter nå med te i kjeften og ser ut som jeg har hamstra. Venter på at det skal fungere. Har mine tvil. Anybody? *klynk* 0 Siter
Line Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Trodde tannlegene skrev ut smertestillende til pasientene ved trekking av tenner, jeg? Det gjorde de i alle fall til søstra mi, hun fikk Paralgin Forte. Noe annet hjalp ikke. God bedring! 0 Siter
Gjest hatertannlegen Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Ring tilbake til tannlegen og be han skrive ut en respept på noe som hjelper........ 0 Siter
fresja Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Min tannlege ga meg smertestillende FØR han trakk visdomstenner, husk å be om det neste gang. Paralgin Forte fikk jeg første gang; den ble jeg litt "rar" av. Har glemt hva jeg fikk da jeg trakk resten, men de funka iallfall bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.