Sofline Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 ...kjøpt CD med julesanger (til og med dobbel-cd) for å komme i julestemning. Hjelper det? NEI! Har også blakket meg på julegaver i dag.... Heller ikke å lage julekort med kusinene her om dagen hjalp.. (selv har jeg ikke giddet å sende julekort i år.. fy skam meg) Noen gode tips for hvordan jeg kan komme i julestemning? 0 Siter
leenie Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Tenk på hva julen egentlig burde stå for... Takknemlighet... Vi tenker alt for mye på hva vi skal gjøre julen til, hva vi mangler og hva vi skal ønske oss. Finn julestemningen i å være takknemlige for det vi faktisk har. Jeg liker ikke julen, og syns julaften er slitsom, men så HAR jeg i det minste en familie å feire jul med da! Ikke alle har det. Det skal mye til å få meg i julestemning, men et par minutter til å tenke over alle de tingene jeg har å være glad for, får alltid smilet frem. Den største gaven vi noen gang har fått, er muligheten til å elske, og være elsket. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Har dessverre ingen tips. Hadde julestemning for 2-3 uker siden, men nå er den vekk..... 0 Siter
Sofline Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Skrevet 17. desember 2002 Tenk på hva julen egentlig burde stå for... Takknemlighet... Vi tenker alt for mye på hva vi skal gjøre julen til, hva vi mangler og hva vi skal ønske oss. Finn julestemningen i å være takknemlige for det vi faktisk har. Jeg liker ikke julen, og syns julaften er slitsom, men så HAR jeg i det minste en familie å feire jul med da! Ikke alle har det. Det skal mye til å få meg i julestemning, men et par minutter til å tenke over alle de tingene jeg har å være glad for, får alltid smilet frem. Den største gaven vi noen gang har fått, er muligheten til å elske, og være elsket. Jeg vet det, men jeg klarer liksom ikke å finne den stemningen nå om dagen.. Synes det er for mye mas og at gleden med julen har forsvunnet. 0 Siter
Sofline Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Skrevet 17. desember 2002 Har dessverre ingen tips. Hadde julestemning for 2-3 uker siden, men nå er den vekk..... I slutten av oktober kom jeg seilende inn til en liten by på den engelske Syd-kysten. Der var julehandelen i full gang, og det var masser av jul overalt. DA var jeg i julesteming da. Nå er den bare borte som dugg for solen. 0 Siter
Sofline Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Skrevet 17. desember 2002 Jeg har heller ingen julestemning.. Godt det er flere som meg her i landet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.