Ulv I Faarikaal Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Skrevet 17. desember 2002 Done :-) Det var bedre ? 0 Siter
Line Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Den varte bare i fire sekunder den der, så man fikk ikke med seg poenget ( Jeg har sett den før, og den versjonen var adskillig lenger. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Skrevet 17. desember 2002 Den varte bare i fire sekunder den der, så man fikk ikke med seg poenget ( Jeg har sett den før, og den versjonen var adskillig lenger. Kan du skaffe den lange ? Videofiler beskjæres ofte for å minske størrelsen på filen i mb. 0 Siter
Line Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Kan du skaffe den lange ? Videofiler beskjæres ofte for å minske størrelsen på filen i mb. Skal sjekke hva jeg har liggende her... Skal ikke garantere at jeg har den lenger, men... 0 Siter
Line Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Kan du skaffe den lange ? Videofiler beskjæres ofte for å minske størrelsen på filen i mb. Usj... it is gone. Jeg husker ikke hvem jeg fikk den av, men om det er fra den personen jeg innbiller meg, så har jeg dessverre ikke kontakt med ham lenger... 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Skrevet 17. desember 2002 Usj... it is gone. Jeg husker ikke hvem jeg fikk den av, men om det er fra den personen jeg innbiller meg, så har jeg dessverre ikke kontakt med ham lenger... Glem det :-) Men send meg gjerne dine favoritter ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.