Gjest olga 69 Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Har du vært og hadde du hatt lyst å gå på bingo? Jeg vurdere å gå en tur i dag,kjeder meg så fælt. 0 Siter
fresja Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Nå er det ikke hvert år det er Bingo her i bygda, men jeg pleier gå når det er, og synes det er ok. En periode var vi 4-5 jenter/kvinner som dro til nabobygda på Bingo nesten hver uke. 0 Siter
Line Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Ja, jeg var en del på bingo da jeg gikk med førstemann, var sykemeldt, og holdt på å kjede vettet av meg. Men vant - DET gjorde jeg ikke en eneste gang! Egentlig så er det et ok tidsfordriv - med måte. Men søren så lei man kan bli! Jeg har ikke satt mine ben innafor det lokalet etter at jentungen ble født i 1995. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Jada - og sist vant jeg : 1 halv røkt laks påleggskorg 5 bokser skinke egg og 1 kg. bacon lefser Så - da var det gøy på bingo ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.