Gå til innhold

Hvor skal du feire jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Julaften spiser vi middag hos foreldrene til faren til barna, åpner gaver der etterpå når nissen kommer, og drar hjem til mine foreldre etterpå. Der har nissen allerede vært og lagt igjen masse gaver...

Samme kjøret hvert år, men det er koselig også. Gleder meg til å få eget hus som er stort nok til å invitere hjem gjester på julaften! Det er litt for trangt for 13 stykker og en hund på 70 kvm.

:o)

Wow, den hunden har ikke jeg lyst til å se...

Annonse

Det hørtes ut som du får fullt hus...

Har du blitt låst i en tradisjon du ikke ønsker, siden du ikke gleder deg?

Nei. Det er egentlig en ny tradisjon å feire jula hjemme hos oss. Og det var faktisk usedvanlig vellykka i fjor. Men i år er det kombinasjonen min smårare mormor og svigermor som bekymrer meg mest...

Nei. Det er egentlig en ny tradisjon å feire jula hjemme hos oss. Og det var faktisk usedvanlig vellykka i fjor. Men i år er det kombinasjonen min smårare mormor og svigermor som bekymrer meg mest...

Godt det var selv-valgt, da :-)

Du får diskre prøve å styre mormor og svigermor til å sitte lengst mulig fra hverandre og håpe på det beste!

Til middagen kan du jo operere med bordkort...

Godt det var selv-valgt, da :-)

Du får diskre prøve å styre mormor og svigermor til å sitte lengst mulig fra hverandre og håpe på det beste!

Til middagen kan du jo operere med bordkort...

Bordkort er kanskje tingen... :o) Svigermor er en smule bedrevitende, og min mormor er det samme og i tillegg påståelig. Jeg har en følelse av at de to ikke burde diskutere hvordan ribba skulle vært stekt. og i tillegg er politikk et tema som helt klart bør unngås! :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...