Rogaland1365380438 Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Jeg har hele livet mitt (23 år) hatt forekomster av blod på tørkepapiret fra tid til annen.. Er usikker på om det er blod i avføringen eller fra endetarmsåpning.. Har aldri tenkt over det i noe større grad før jeg for 1 år siden begynte å få mageproblemer. Problemene begynte etter jeg gjorde en radikal forandring av kostholdet mitt grunnet styrketrening. Etter en stund med løs avføring og luft i magen tok jeg en avføringstest. Fikk melding tilbake om at det ikke var noe galt der. Men at dette mest sannsynlig var funksjonelt. (Da hadde jeg ikke nevnt at jeg har hatt blod i avføring? hele livet mitt) Har aldri hatt mageproblemer før dette.. Men er det grunn for at jeg nå burde ta kontakt med lege for å få sjekket dette med blodet? Jeg har bedret mageproblemene mine kraftig etter jeg ble mer nøye på kostholdet mitt. Så det er ikke noe problem i hverdagen lengre. Spørsmålet mitt er da egentlig om man kan få blod i avføringen som en normal ting.. Eller om dette alltid betyr at man har et eller annet alvorlig problem? -Usikker- 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Borealis Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Blod i avføringen er noe som alltid bør sjekkes av lege, fordi det _kan_ være sykdomstegn. Men oftest kommer det vel av sår/sprekker rundt endetarmen. Jeg ville oppsøkt lege, for å slippe å gå og gruble. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.