Gå til innhold

Jeg skal kjøpe superundertøy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eller er det andre ting jeg bør kjøpe?

Poenget er at det må være varmt!

Faen, jeg skal ligge i en kald garasje og skru bil i flere dager..... #"¤!"&¤#"!#"

Termodress anbefales på det sterkeste. (Horn er billig og bra)

Av termoundertøy, ikke velg H.S. Hansen i alle fall, superdårlig kvalitet.

Eller er det andre ting jeg bør kjøpe?

Poenget er at det må være varmt!

Faen, jeg skal ligge i en kald garasje og skru bil i flere dager..... #"¤!"&¤#"!#"

Drit i superundertøy- det er for bruk ved høy aktivitet og svette, ikke for mer eller mindre stilleliggende arbeid under en bil. I mangel av en bilmekaniker trenger du ullundertøy og scooterdress.

De har scooterdresser til under 400 kr på Smartclub og der har de sikker noe ullundertøy også... :-)

God mekking!

Annonse

Drit i superundertøy- det er for bruk ved høy aktivitet og svette, ikke for mer eller mindre stilleliggende arbeid under en bil. I mangel av en bilmekaniker trenger du ullundertøy og scooterdress.

De har scooterdresser til under 400 kr på Smartclub og der har de sikker noe ullundertøy også... :-)

God mekking!

....kan du varme opp garasjen i den tiden du skal ligge der...Det er jo egentlig mye trivligere å mekke i t-skjorte.

Kjøp Ulvang ullundertøy. Litt dyrt, men super god kvalitet og deilig og varmt.

Ull holder godt på varmen, har bra fuktighetsopptak, og isolerer selv når plagget blir vått. Ullundertøy er derfor perfekt til dagligbruk og normal aktivitet i friluft.

Sportsundertøy er laget av syntetisk fiber og kan ha bedre svettetransport enn ullundertøy. Ved sport/høyaktivitet anbefales Bavac sportsundertøy . Bavac sportsundertøy kan også brukes under Ulvang ullundertøy ved sport/høyaktivitet i kalde forhold.

Superundertøy er derfor best egnet ved sportslig aktivitet, og ullundertøy ved med "moderat" aktivitet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...