Gjest cuti Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 I et slikt hjemmeselskap var bestilte noen av oss en tilbudspakke, en mopp for barn (ikke si det til barnevernet...) og et dataspill (Josefine + arbeidshefte). Da varene kom fikk vi vite at dataspillet var utsolgt, men at vi fikk en CD (Anita Hegerland) og et annet spill (Pingo) i stedet. I posen med CD'en lå det papirer som hadde hørt til Josefine-spillet, så det var tydelig at spill-Cd'en var fjernet fra posen. Nå lurer jeg på: Kan de kreve at jeg returnerer resten av pakken eller godtar erstatningen når varene er betalt på forhånd? Det virker utrolig merkelig... Eller kan jeg forlange at de faktisk skaffer den varen jeg har bestilt/betalt? (Hele pakkene med BÅDE Hegerland og Josefine selges jo i butikk). Sjefen skylder på selgeren, så jeg trenger å vite hvilke rettigheter jeg har. Anyone? 0 Siter
dolianer Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Vet ikke, men du kan jo bare ringe Forbrukerrådet og spørre. Jeg vil tro at du helt sikkert kan sende alt sammen tilbake på deres regning og få pengene tilbake. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.