Retz Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Guuuuud ass, du er så barnslig. Jeg tror jeg må starte en tråd om deg. :fniser: Husk bare at den må ha minst 486 svar og 9647 visninger. Gjerne 5 stjerners. Ja. :barnslig: :ego: 0 Siter
kie Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Husk bare at den må ha minst 486 svar og 9647 visninger. Gjerne 5 stjerners. Ja. :barnslig: :ego: :iler: 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Sant nok, det kan vel ikke være så ille og i morgen er det hockeykamp! Vi får vente å se. Overlever nok Det hørtes ikke bra ut. God bedring og så får du håpe på lavere leververdier neste kontroll. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Det hørtes ikke bra ut. God bedring og så får du håpe på lavere leververdier neste kontroll. Ja, vi får håpe på det, og hvis ikke får jeg vel gå for den utradisjonelle metoden med å kurere faenskapet med en helflaske Backe Gabrielsen XO 0 Siter
lurulf Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Grattis Jeg juksa, og kjøpte et som var ferdig. Det er like greit, synes jeg. I alle fall om jeg skal ta tidligere erfaringer i betraktning ) Det gikk utrolig bra, sikkert nybegynnerflaks. Men innmari moro å se hvor fint det ble, spesielt siden jeg konstruerte huset selv, t.o.m. med tilbygg! 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Ja, vi får håpe på det, og hvis ikke får jeg vel gå for den utradisjonelle metoden med å kurere faenskapet med en helflaske Backe Gabrielsen XO Akkurat denne gangen tror jeg ikke det er den riktige metoden (. Beklagelig det der, pleier jo virkelig å hjelpe for det meste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.