Gå til innhold

Undersøkelse: Årets mest HARRY julegave ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SparKjøp har også et kjekt forkle med "naken dame i sexy undertøy"-forside. Det er så harry at jeg faktisk vurderte å kjøpe et par stykker og gjemme dem til harry ting har blitt moderne eller veldig verdifulle.

OOOPS!

Vi har jo nesten identiske nick, jo. Jeg er ikke her så ofte, har ikke lagt merke til deg før.

Hvor lenge har du brukt ditt nick? Hvis du har vært her inne lengst, har du jo "hevd" på det, så da får vel jeg vurdere å bytte nick.

Men hvis det ikke plager deg, så kunne jeg tenke meg å beholde "Juliana", har vennet meg til det.

Annonse

Gjest julianne

OOOPS!

Vi har jo nesten identiske nick, jo. Jeg er ikke her så ofte, har ikke lagt merke til deg før.

Hvor lenge har du brukt ditt nick? Hvis du har vært her inne lengst, har du jo "hevd" på det, så da får vel jeg vurdere å bytte nick.

Men hvis det ikke plager deg, så kunne jeg tenke meg å beholde "Juliana", har vennet meg til det.

Kjære deg, behold nicket ditt du!! Har brukt nicket mitt her inne en stund, og tidligere i en periode for et par år siden. Det er enda en til med nesten likt nick, og det har aldri vært noe problem med forveksling. Så hvis du ikke har noe imot det, kan vi vel bare fortsette med det alle tre? Vi har jo veldig stilige nick da ;-) ikke sant?

Hilsen

Kjære deg, behold nicket ditt du!! Har brukt nicket mitt her inne en stund, og tidligere i en periode for et par år siden. Det er enda en til med nesten likt nick, og det har aldri vært noe problem med forveksling. Så hvis du ikke har noe imot det, kan vi vel bare fortsette med det alle tre? Vi har jo veldig stilige nick da ;-) ikke sant?

Hilsen

:-)

Enig i at vi har fine nick! Hyggelig av deg å dele det meg og den andre. (Hva bruker hun, da?)

Da beholder jeg nicket mitt, jeg også.

Ønsker deg en riktig God Jul, så møtes vi vel igjen her inne :-)

Gjest julianne

:-)

Enig i at vi har fine nick! Hyggelig av deg å dele det meg og den andre. (Hva bruker hun, da?)

Da beholder jeg nicket mitt, jeg også.

Ønsker deg en riktig God Jul, så møtes vi vel igjen her inne :-)

Tror det var Juliane hun bruker? God jul til deg også!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...