molli Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Skal vi kåre årets mest harry julegave? Jeg mener denne får Verste-julegave-prisen i år: http://www.sparkjop.no/servlets/VisVare?varenummer=612054-7 Noe så harry har jeg sjelden sett. 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Det var en sånn jeg gav i julepresang i fjor...! 0 Siter
Gjest julianne Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 SparKjøp har også et kjekt forkle med "naken dame i sexy undertøy"-forside. Det er så harry at jeg faktisk vurderte å kjøpe et par stykker og gjemme dem til harry ting har blitt moderne eller veldig verdifulle. 0 Siter
Anki Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 *fnis* Omtrent sånne selger vi på jobben min. hehe Det verste er faen meg at de faktisk selger... jaja 0 Siter
Gjest Juliana Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 SparKjøp har også et kjekt forkle med "naken dame i sexy undertøy"-forside. Det er så harry at jeg faktisk vurderte å kjøpe et par stykker og gjemme dem til harry ting har blitt moderne eller veldig verdifulle. OOOPS! Vi har jo nesten identiske nick, jo. Jeg er ikke her så ofte, har ikke lagt merke til deg før. Hvor lenge har du brukt ditt nick? Hvis du har vært her inne lengst, har du jo "hevd" på det, så da får vel jeg vurdere å bytte nick. Men hvis det ikke plager deg, så kunne jeg tenke meg å beholde "Juliana", har vennet meg til det. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 *ler* Den har søstra mi! Hun er ikke spesielt harry av seg, men den nissen falt hun visst for ;o) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 En sånn har jeg alltid ønsket meg. Når jeg er i butikkene hvor de selger dansende, spillende og vrikkende nisser og figurer, slår jeg på alle samtidig. Artig, særlig for unger som står der........ 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Fatter ikke at folk gir bort jule-tinger i julepresanger... Hadde kommet til å blitt skikkelig skuffa om jeg hadde mottatt noe sånt dårlig påfunn... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Hva med: http://www.sparkjop.no/servlets/VisVare?varenummer=731982-5 eller http://www.sparkjop.no/servlets/VisVare?varenummer=732400-7 fra samme sted... 0 Siter
muriel Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Den var da vel en koselig liten krabat? ;-) 0 Siter
Gjest julianne Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 OOOPS! Vi har jo nesten identiske nick, jo. Jeg er ikke her så ofte, har ikke lagt merke til deg før. Hvor lenge har du brukt ditt nick? Hvis du har vært her inne lengst, har du jo "hevd" på det, så da får vel jeg vurdere å bytte nick. Men hvis det ikke plager deg, så kunne jeg tenke meg å beholde "Juliana", har vennet meg til det. Kjære deg, behold nicket ditt du!! Har brukt nicket mitt her inne en stund, og tidligere i en periode for et par år siden. Det er enda en til med nesten likt nick, og det har aldri vært noe problem med forveksling. Så hvis du ikke har noe imot det, kan vi vel bare fortsette med det alle tre? Vi har jo veldig stilige nick da ;-) ikke sant? Hilsen 0 Siter
Gjest Juliana Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Kjære deg, behold nicket ditt du!! Har brukt nicket mitt her inne en stund, og tidligere i en periode for et par år siden. Det er enda en til med nesten likt nick, og det har aldri vært noe problem med forveksling. Så hvis du ikke har noe imot det, kan vi vel bare fortsette med det alle tre? Vi har jo veldig stilige nick da ;-) ikke sant? Hilsen :-) Enig i at vi har fine nick! Hyggelig av deg å dele det meg og den andre. (Hva bruker hun, da?) Da beholder jeg nicket mitt, jeg også. Ønsker deg en riktig God Jul, så møtes vi vel igjen her inne :-) 0 Siter
Gjest julianne Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 :-) Enig i at vi har fine nick! Hyggelig av deg å dele det meg og den andre. (Hva bruker hun, da?) Da beholder jeg nicket mitt, jeg også. Ønsker deg en riktig God Jul, så møtes vi vel igjen her inne :-) Tror det var Juliane hun bruker? God jul til deg også!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.