tonie Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Jeg liker noen av låtene. Er ikke sikker på om jeg hadde likt dem like godt hvis det ikke var Robbie som framførte dem. Med andre ord, jeg liker Robbie. Musikken er det nå egentlig ikke så nøye med;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 jepjep Men jeg fatter ikke hvorfor han betegnes som et sex-symbol Han er jo skikkelig råsexy, da. Forklaring god nok? *sikle*... 0 Siter
Sofline Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Han er jo skikkelig råsexy, da. Forklaring god nok? *sikle*... Hva er det som er så råsexy med ham da? Forklar! Han ser jo helt normal ut.. *synes Brad Pitt er bedre* 0 Siter
favn Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Det er for glatt, preller rett av. Ikke for mitt bare liv hadde jeg kunnet trallet fram en strofe av noen av låtene hans. Ei heller gjenkjent noe. 0 Siter
amber sun Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Hva er det som er så råsexy med ham da? Forklar! Han ser jo helt normal ut.. *synes Brad Pitt er bedre* Han haren spesiell utstråling, litt sånn rå, og det er noe med øynene som tar tak i meg... Og kroppen er jo heller ikke å forakte (dobbelt-sikle) 0 Siter
amber sun Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Hva er det som er så råsexy med ham da? Forklar! Han ser jo helt normal ut.. *synes Brad Pitt er bedre* Brad Pitt er for glatt, etter min smak. Robbie er mer rent sezy, mer rå, mer sånn "bare må se på"-type..skjønner? 0 Siter
Sofline Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Han haren spesiell utstråling, litt sånn rå, og det er noe med øynene som tar tak i meg... Og kroppen er jo heller ikke å forakte (dobbelt-sikle) Jeg er enig i at han har en kropp som befinner seg et stykke over gjennomsnittet, og det er kanskje noe med øynene også.. Men ansiktet er ikke noe pent. 0 Siter
Sofline Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Brad Pitt er for glatt, etter min smak. Robbie er mer rent sezy, mer rå, mer sånn "bare må se på"-type..skjønner? Skjønner... han er jo ikke stygg heller.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.