Gå til innhold

Hva koster et skismørestativ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et stativ som han legger skiene på når han skal smøre dem. Slik som aktive skiløpere har, vøttø...

Han har visst tenkt å ta opp igjen karrieren sin han der eksen min ;)

Tenkte det var noe sånt, men ante ikke at det fantes...

Hva med å bruke et vanlig bord?

Tenkte det var noe sånt, men ante ikke at det fantes...

Hva med å bruke et vanlig bord?

Det er for at skiene skal festes litt over bordet når de smøres... Jeg har kjøpt et slikt sett nå, det så veldig praktisk ut! Slipper å få smurninga noen andre steder enn på skiene.

Litt dyrt da... 498 kroner. Så lenge jeg vet det vil bli flittig brukt er det helt greit, liksom.

Det er for at skiene skal festes litt over bordet når de smøres... Jeg har kjøpt et slikt sett nå, det så veldig praktisk ut! Slipper å få smurninga noen andre steder enn på skiene.

Litt dyrt da... 498 kroner. Så lenge jeg vet det vil bli flittig brukt er det helt greit, liksom.

Ja, da er det jo greit. Bor den heldige gavemottakeren et sted med mye snø?

Annonse

Ja, da er det jo greit. Bor den heldige gavemottakeren et sted med mye snø?

Nei, han bor i Narvik, og der er det veldig mørkt og masse regn. Han var i Oslo tidlig denne uka, og mente det var urettferdig at det var så mye fin snø der!

:o)

Her er det bare speilblankt i dag også... håpløst! Glad jeg ikke skal ut og kjøre mer, det holder for i dag!

Nei, han bor i Narvik, og der er det veldig mørkt og masse regn. Han var i Oslo tidlig denne uka, og mente det var urettferdig at det var så mye fin snø der!

:o)

Her er det bare speilblankt i dag også... håpløst! Glad jeg ikke skal ut og kjøre mer, det holder for i dag!

Ja, nå forsvinner snøen... buhu.. speilglatt og vått!:-( Lillebroren min har samlet "all" snøen i hagen i en diger haug for at den skal holde lengst mulig...

Kakelina har kommet! Håper det kommer snø til julaften igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...