Line Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 ...det er det visst noen som ønsker seg til jul av meg... 0 Siter
Line Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Skrevet 19. desember 2002 ?? Et stativ som han legger skiene på når han skal smøre dem. Slik som aktive skiløpere har, vøttø... Han har visst tenkt å ta opp igjen karrieren sin han der eksen min 0 Siter
Sofline Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Et stativ som han legger skiene på når han skal smøre dem. Slik som aktive skiløpere har, vøttø... Han har visst tenkt å ta opp igjen karrieren sin han der eksen min Tenkte det var noe sånt, men ante ikke at det fantes... Hva med å bruke et vanlig bord? 0 Siter
Line Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Skrevet 19. desember 2002 Tenkte det var noe sånt, men ante ikke at det fantes... Hva med å bruke et vanlig bord? Det er for at skiene skal festes litt over bordet når de smøres... Jeg har kjøpt et slikt sett nå, det så veldig praktisk ut! Slipper å få smurninga noen andre steder enn på skiene. Litt dyrt da... 498 kroner. Så lenge jeg vet det vil bli flittig brukt er det helt greit, liksom. 0 Siter
Sofline Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Det er for at skiene skal festes litt over bordet når de smøres... Jeg har kjøpt et slikt sett nå, det så veldig praktisk ut! Slipper å få smurninga noen andre steder enn på skiene. Litt dyrt da... 498 kroner. Så lenge jeg vet det vil bli flittig brukt er det helt greit, liksom. Ja, da er det jo greit. Bor den heldige gavemottakeren et sted med mye snø? 0 Siter
Line Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Skrevet 19. desember 2002 Ja, da er det jo greit. Bor den heldige gavemottakeren et sted med mye snø? Nei, han bor i Narvik, og der er det veldig mørkt og masse regn. Han var i Oslo tidlig denne uka, og mente det var urettferdig at det var så mye fin snø der! ) Her er det bare speilblankt i dag også... håpløst! Glad jeg ikke skal ut og kjøre mer, det holder for i dag! 0 Siter
Sofline Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Nei, han bor i Narvik, og der er det veldig mørkt og masse regn. Han var i Oslo tidlig denne uka, og mente det var urettferdig at det var så mye fin snø der! ) Her er det bare speilblankt i dag også... håpløst! Glad jeg ikke skal ut og kjøre mer, det holder for i dag! Ja, nå forsvinner snøen... buhu.. speilglatt og vått!:-( Lillebroren min har samlet "all" snøen i hagen i en diger haug for at den skal holde lengst mulig... Kakelina har kommet! Håper det kommer snø til julaften igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.