Gå til innhold

Hvor lagrer outlook 2000 meldingene sine?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Søk etter *.pst

Det ordnet seg. Nå lurer jeg bare på hvorfor min nyinstallerte outlook hver gang jeg åpner den ser ut til å ha en 30 sekunders delay etter at "outlook-bildet" kommer frem på skjermen, til jeg får gjøre noe.

Det var ikke slik før.

Outlook expressen min har også satt seg fast i et slik fenomen.

Kanskje på tide å reinstallere ..

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det ordnet seg. Nå lurer jeg bare på hvorfor min nyinstallerte outlook hver gang jeg åpner den ser ut til å ha en 30 sekunders delay etter at "outlook-bildet" kommer frem på skjermen, til jeg får gjøre noe.

Det var ikke slik før.

Eller komprimere basene ?

Det var ikke slik før.

*klappe på M2*

(ok, så er det noen bakdeler med å bruke en beta-mailklient, men den er god nok til at jeg faktisk foretrekker den framfor Eudora eller Outlook)

Eller komprimere basene ?

Finner ingen komprimering. Men de er tilsammen 28MB. Er det mye?

Det var like mail i den forrige, uten at den ble slik. Den jobber ikke eller noe, den bare pauser i bildet. Helt pussig. Spesielt at det samme akkurat skjedde med oe'en. Men ikke den forrige outlooken. *himle*

Og en mengde andre rare problemer ..

Burde nok reinstallere, men jeg gruer meg til all oppdateringen etterpå!

Ulv I Faarikaal

Det var like mail i den forrige, uten at den ble slik. Den jobber ikke eller noe, den bare pauser i bildet. Helt pussig. Spesielt at det samme akkurat skjedde med oe'en. Men ikke den forrige outlooken. *himle*

File- datafile management- settings- compact now.

Litt avansert:

Prøv senere å eksporter datene til en helt ny .pst fil, bytt den ut med den opprinnelige outlook.pst filen, så du jobber med en ny fil. Den opprinnelige kan være defekt, men det kan hende kompresjon retter det før du behøver å bytte filer. Særlig regelsekmnetet har lett for å bli rotet til.

Ulv I Faarikaal

28 mb er mye, ja

Min er bare 5 mb, og der er det mye data i.

Litt avansert:

Prøv senere å eksporter datene til en helt ny .pst fil, bytt den ut med den opprinnelige outlook.pst filen, så du jobber med en ny fil. Den opprinnelige kan være defekt, men det kan hende kompresjon retter det før du behøver å bytte filer. Særlig regelsekmnetet har lett for å bli rotet til.

Enda en sak: hva er micosoft ldap (eller noe slikt) som den prøver å logge seg på hele tiden når jeg starter outlook?

*masekopp*

Litt avansert:

Komprimering gav ingen forandring, men ryddet opp i mailene mine, og lagde ny pst-fil. Slettet regel(en) jeg hadde.

Problemet er der fortsatt.

Orker ikke reinstallere windows før jul, skal forsøke å reinstallere outlook.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...