nanna Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Det er selvsagt Robbie jeg snakker om. 0 Siter
amber sun Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Ånei, det gikk jeg glipp av! *sutre sutre* Men til trøst, jeg var og kjøpte plata idag...kunne ikke la være. (må ha den, bare må ha den) ;-) 0 Siter
nanna Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Skrevet 19. desember 2002 Ånei, det gikk jeg glipp av! *sutre sutre* Men til trøst, jeg var og kjøpte plata idag...kunne ikke la være. (må ha den, bare må ha den) ;-) Får jeg den til jul av deg? Så snill du er! 0 Siter
amber sun Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Får jeg den til jul av deg? Så snill du er! Ehh---, nei, for da jeg hørte den i bilen på vei hjem, bestemte jeg meg for at jeg ikke ville gi den bort, likevel (selv om jeg selvsagt tenkte å sende den til deg, da) Men hvis jeg bestemmer meg for å være _litt_ snill, så kan jeg jo brenne en til deg 0 Siter
nanna Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Skrevet 19. desember 2002 Ehh---, nei, for da jeg hørte den i bilen på vei hjem, bestemte jeg meg for at jeg ikke ville gi den bort, likevel (selv om jeg selvsagt tenkte å sende den til deg, da) Men hvis jeg bestemmer meg for å være _litt_ snill, så kan jeg jo brenne en til deg *smile pent* 0 Siter
amber sun Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 *smile pent* Okay, da. Siden du smiler så pent 0 Siter
nanna Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Skrevet 19. desember 2002 Okay, da. Siden du smiler så pent *bambiblikk* 0 Siter
amber sun Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 *bambiblikk* Sender den imorgen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.