Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg?:(

Anbefalte innlegg

fryd1365380312

Jeg har den siste uken hatt masse problemer med å være på internett. Hvis jeg åpner 2 ting (fks. explorer og Private Messenger) samtidig går det ikke lange tiden før computeren ''fryser'' opp og jeg må tilslutt slå av hele maskinen og starte den igjen. De gangene den lar meg bruke Ctrl+Alt+Delete viser det seg som oftest at ''Msgsrv32'' ''ikke svarer'' - og jeg må klikke avslutt. Jeg får ikke engang åpnet ICQ - det fryser computeren opp med en gang.

Huff, dette ble rotete - håper noen som har mer peiling på dette enn meg har noen gode råd å komme med?:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86472-noen-som-kan-hjelpe-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er en systemprosess i Windows. Du kan forsøke å reparere Windows (putt inn cden, så skal du få opp valget automatisk). Hvis ikke det hjelper, er nok det enkleste en f&r - format & reinstall. Det rydder opp i sånne problemer. Da må du huske å ta backup av alle filer du vil ta vare på først.

fryd1365380312

Dette er en systemprosess i Windows. Du kan forsøke å reparere Windows (putt inn cden, så skal du få opp valget automatisk). Hvis ikke det hjelper, er nok det enkleste en f&r - format & reinstall. Det rydder opp i sånne problemer. Da må du huske å ta backup av alle filer du vil ta vare på først.

takk for svar:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...