Gå til innhold

Julegave til ti-åring

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Søstern min er 11 og hun har helt dilla på musikk! Kjøp en cd, nyeste mac music eller absolutt music eller noe - koster 149,- på platekompaniet!

Eller hva med noe godis? Det er jo noe alle unger liker..

Lue og skjerf fra H&M? Vanter i litt morsomme farger? Pysj eller nattkjole? Det får du på H&M og LIndex til en hundrings...

Min datters venninne fyllte ti år forrige uke. Vi kjøpte en Tigergutt plysj dagbok på Spar. Kostet 98,- og hun ble veldig glad for den.

Fås alle steder der blader selges. Kjempefin dagbok med fine farger, lås og mange sider.

Ellers kan jeg anbefale et jenteblad (for 8-13 åringer) som heter Julia. Min 12-åring leser det, og det er et helt uskyldig blad. Bare pop, gutter, sminke, hår, mote, hobby osv. Koster ca. 30 kroner, også kan du kanskje legge ved noen hårstrikker, deodorant e.l.?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...