Gå til innhold

FU: Hva synes du om dette?

Anbefalte innlegg

Gjest ny kjæreste

Fikk meg ny type for noen dager siden. Før vi ble sammen var det bare 1 uke siden det ble slutt med x-kjæresten hans. De har vært sammen i mange år, og er fortsatt verdens beste venner. Han har sagt at han vil prøve å opprettholde vennskapet med henne fordi han er så glad i henne og de har hatt så mye sammen.

Snakker med henne på telefon hele tiden, og får masse meldinger. De møtes svært ofte, og han forlanger til å med å være aleine sammen med henne. Hun har ingen kjæreste.

Har henne også ofte på besøk hjemme hos seg uten at jeg får være med.

Begynner å bli litt irritert... Og dette bare etter 4 dager sammen... Hva betyr dette egentlig? Kan det vare mellom oss når det er slik mellom dem?

Behandler han meg respektløst, eller er han bare tøffel?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86491-fu-hva-synes-du-om-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke mulig å glemme en eks etter bare noen få dager, om man har vært sammen i flere år. Det er over et år siden det ble slutt mellom meg og eksen, men jeg er like glad i ham enda, om ikke enda mer. Det er fortsatt ikke aktuelt for meg å i det hele tatt tenke på å se i retning andre gutter. Jeg trenger MYE mer tid på å frigjøre meg først.

Han du er sammen nå, er nok ikke ferdig med eksdama si. Helt sikkert ikke. Det sies at om man har vært sammen i fire år, så tar det like lang tid å "glemme" en person.

Enten må du svelge mange kameler her, være fryktelig tålmodig og forlange full åpenhet - samt at du selv får bli kjent med denne jenta, eller så har dere to nok neppe noen fremtid sammen.

Gjest ikke undertegnet

Beskytt deg selv ved å si til han at han heller får ta kontakt når han får dette andre forholdet litt mer på avstand.

Jeg hadde ikke orket å utsette meg for det. Kan ikke skjønne annet enn at faren for at de kan bli sammen igjen er ganske stor. Kanskje har hun blitt betenkt når han fikk ny kjæreste så fort, mange kommer tilbake da.

"Behandler han meg respektløst, eller er han bare tøffel?"

En uke er ingenting, så du var vel ikke videre lur som gikk inn i et forhold med fyren. Han var derimot lur som gikk inn i et forhold med deg. Hvorfor? Jo, det skal jeg fortelle deg. Uansett hvem som gjør slutt så trenger man ofte en liten periode til å komme over jenta man har vært sammen med. Dette gjør man ved å finne en ny og feie over.

Med andre ord er du bare en plattform for han som medvirker til at han kommer over eksten sin. Sorry, men jeg er gutt og har gjort dette flere ganger, det funker vært gang, og det jeg sier over her kan andre skrive under på!

Du er naiv, han er ikke tøffel.

Annonse

"Behandler han meg respektløst, eller er han bare tøffel?"

En uke er ingenting, så du var vel ikke videre lur som gikk inn i et forhold med fyren. Han var derimot lur som gikk inn i et forhold med deg. Hvorfor? Jo, det skal jeg fortelle deg. Uansett hvem som gjør slutt så trenger man ofte en liten periode til å komme over jenta man har vært sammen med. Dette gjør man ved å finne en ny og feie over.

Med andre ord er du bare en plattform for han som medvirker til at han kommer over eksten sin. Sorry, men jeg er gutt og har gjort dette flere ganger, det funker vært gang, og det jeg sier over her kan andre skrive under på!

Du er naiv, han er ikke tøffel.

"Med andre ord er du bare en plattform for han som medvirker til at han kommer over eksten sin. Sorry, men jeg er gutt og har gjort dette flere ganger, det funker vært gang, og det jeg sier over her kan andre skrive under på!"

Ok, på vegne av mange menn, fortell meg hva du/dere gjør etterpå. Når du har kommet over eksen, dropper du da bare den nye, eller "beholder" du henne?

Fint å få litt direkte innsikt i mannekjønnets tanker :-)

"Med andre ord er du bare en plattform for han som medvirker til at han kommer over eksten sin. Sorry, men jeg er gutt og har gjort dette flere ganger, det funker vært gang, og det jeg sier over her kan andre skrive under på!"

Ok, på vegne av mange menn, fortell meg hva du/dere gjør etterpå. Når du har kommet over eksen, dropper du da bare den nye, eller "beholder" du henne?

Fint å få litt direkte innsikt i mannekjønnets tanker :-)

"Ok, på vegne av mange menn, fortell meg hva du/dere gjør etterpå. Når du har kommet over eksen, dropper du da bare den nye, eller "beholder" du henne?"

Det er jo selvsagt veldig avhengig av følelsene for denne nye. De kan kanskje komme etter en stund? Ikke vet jeg. Personlig kaller jeg dem ikke "kjærester", men "elskerinner". Det er langt mer ærlig både for meg og henne.

Jeg har aldri beholdt noen av disse, dessuten har jeg vært ærlig hele veien ved f.eks. å fortelle henne at "jeg for tiden er noe fucka".

Ærlighet er en fin ting, men jeg vet jo at de fleste gutter ikke er like ærlige som meg på området.

Gjest Pricilla

Han behandler deg ikke respektløst, det er foreløpig ikke "noe" mellom dere. Man går ikke fra et langt forhold rett over i et nytt. Han elsker så klart henne enda.

Hadde trekt meg unna jeg! Du blir utnytta.. Du er liksom reserven hans, så han ikke skal føle seg aliene når han ikke er sammen med henne. Man glemmer ikke folk på 1 2 3.

"Ok, på vegne av mange menn, fortell meg hva du/dere gjør etterpå. Når du har kommet over eksen, dropper du da bare den nye, eller "beholder" du henne?"

Det er jo selvsagt veldig avhengig av følelsene for denne nye. De kan kanskje komme etter en stund? Ikke vet jeg. Personlig kaller jeg dem ikke "kjærester", men "elskerinner". Det er langt mer ærlig både for meg og henne.

Jeg har aldri beholdt noen av disse, dessuten har jeg vært ærlig hele veien ved f.eks. å fortelle henne at "jeg for tiden er noe fucka".

Ærlighet er en fin ting, men jeg vet jo at de fleste gutter ikke er like ærlige som meg på området.

Ut i fra det du her sier, så burde rådet til "ny kjæreste" være å spørre ham om han ser på henne som kjæreste eller elskerinne, det skulle avklare en del.

Jeg er nok enig med deg i at hun virker litt naiv, men det får hun jo raskt fjernet her inne på DOL *s*

Jeg tror han bare ser på henne som en reserve som er god å ha i bakhånd (og i senga) til han blir sammen med eksen igjen.

Ut i fra det du her sier, så burde rådet til "ny kjæreste" være å spørre ham om han ser på henne som kjæreste eller elskerinne, det skulle avklare en del.

Jeg er nok enig med deg i at hun virker litt naiv, men det får hun jo raskt fjernet her inne på DOL *s*

Jeg tror han bare ser på henne som en reserve som er god å ha i bakhånd (og i senga) til han blir sammen med eksen igjen.

"Jeg tror han bare ser på henne som en reserve som er god å ha i bakhånd (og i senga) til han blir sammen med eksen igjen."

Det tror jeg også, eller eventuelt til han blir sammen med noen andre.

Hun er uansett en reserve.

Det er jo forsåvidt merkelig at to voksne mennesker (og jeg går ut fra at vi ikke snakker om sjetteklassinger her...) blir sammen en uke etter at han ene har gått ut av et forhold. Jeg mener... hvordan gjør man det? Spør man på hverandre, eller?

Vanligvis pleier man jo å date litt, se hverandre litt ann, finne ut om dette er noe som kan fungere, osv. En uke virker da veldig kort.

Merkelig kvinnfolk.

Jeg forstår for øvrig han :)

Gjest hemmelig nå

"Jeg tror han bare ser på henne som en reserve som er god å ha i bakhånd (og i senga) til han blir sammen med eksen igjen."

Det er jo forsåvidt merkelig at to voksne mennesker (og jeg går ut fra at vi ikke snakker om sjetteklassinger her...) blir sammen en uke etter at han ene har gått ut av et forhold. Jeg mener... hvordan gjør man det? Spør man på hverandre, eller?

Vanligvis pleier man jo å date litt, se hverandre litt ann, finne ut om dette er noe som kan fungere, osv. En uke virker da veldig kort.

Merkelig kvinnfolk.

Jeg var sammen med en type da jeg traff han jeg er gift med nå.

Var på byen og falt pladask for han.

Spurte han den første kvelden om han ville gifte seg med meg , og fikk JA!

Vel , vel , det tok oss nesten 4 mnd. da !

Jeg var sammen med en type da jeg traff han jeg er gift med nå.

Var på byen og falt pladask for han.

Spurte han den første kvelden om han ville gifte seg med meg , og fikk JA!

Vel , vel , det tok oss nesten 4 mnd. da !

"Var på byen og falt pladask for han. Spurte han den første kvelden om han ville gifte seg med meg , og fikk JA!"

Men jeg går ut fra at det spørsmålet var ment som en spøk? Jeg spør trossalt også stadig jenter om de vil gifte seg med meg...

...men de bare ler av meg, dog er det et greit sjekketriks. Latter er en fin ting :)

Annonse

"Var på byen og falt pladask for han. Spurte han den første kvelden om han ville gifte seg med meg , og fikk JA!"

Men jeg går ut fra at det spørsmålet var ment som en spøk? Jeg spør trossalt også stadig jenter om de vil gifte seg med meg...

...men de bare ler av meg, dog er det et greit sjekketriks. Latter er en fin ting :)

Spøk som det ble alvor ut av ;o)

Merkelig kvinnfolk.

"Vanligvis pleier man jo å date litt, se hverandre litt ann, finne ut om dette er noe som kan fungere, osv. En uke virker da veldig kort."

Jeg er enig med deg igjen jeg *s*

Kanskje det nettopp er her hun har tatt feil, tror at de er sammen mens det fra hans side bare er en date?

Du skrev også at du forstod han, men ikke henne.

Det å skaffe seg en reserve er ikke kjønns-bestemt, det kan også jenter gjøre. Problemet er bare at slike forhold sjelden varer. Så lenge en har en reserve, satser en ikke alt, da er det lett å gjøre det slutt ved minste motstand...

"Vanligvis pleier man jo å date litt, se hverandre litt ann, finne ut om dette er noe som kan fungere, osv. En uke virker da veldig kort."

Jeg er enig med deg igjen jeg *s*

Kanskje det nettopp er her hun har tatt feil, tror at de er sammen mens det fra hans side bare er en date?

Du skrev også at du forstod han, men ikke henne.

Det å skaffe seg en reserve er ikke kjønns-bestemt, det kan også jenter gjøre. Problemet er bare at slike forhold sjelden varer. Så lenge en har en reserve, satser en ikke alt, da er det lett å gjøre det slutt ved minste motstand...

Selvsagt, damer gjør det samme. Vil jeg tro. Og det er selvsagt helt ok.

En knullevenninne jeg hadde i fjor høst hadde nettopp dumpa typen sin og sleit litt pga det, så vi brukte hverandre.

Ja, det er meget mulig at jenta over her har misforstått. Kanskje _hun_ tror de er sammen, mens _han_ fortsatt er på utforskelsesstadiet. For øvrig et ok stadie :)

Selvsagt, damer gjør det samme. Vil jeg tro. Og det er selvsagt helt ok.

En knullevenninne jeg hadde i fjor høst hadde nettopp dumpa typen sin og sleit litt pga det, så vi brukte hverandre.

Ja, det er meget mulig at jenta over her har misforstått. Kanskje _hun_ tror de er sammen, mens _han_ fortsatt er på utforskelsesstadiet. For øvrig et ok stadie :)

"utforskelsesstadiet. For øvrig et ok stadie :)"

Javisst, spesielt når begge er klar over at det er det det er :-)

Og ellers? Føler du deg fortsatt frisk, til tross for leververdiene?

"utforskelsesstadiet. For øvrig et ok stadie :)"

Javisst, spesielt når begge er klar over at det er det det er :-)

Og ellers? Føler du deg fortsatt frisk, til tross for leververdiene?

Føler meg frisk og rask, dog hadde jeg sett at jeg kunne feiret en normal jul med øl og moro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...