Gå til innhold

Han har ikkeno lyst til å kjøpe julegave til meg...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• spirito

13

• SierDuDet

7

• Sofline

6

• Jane

2

Mest aktive i denne tråden

Hater å være sosial....? jaja

Går han ikke noe sted resten av året heller da?

Nei. Igår fikk han revet av en hel del leddbånd i beinet, og var overlykkelig. Nå har han en god grunn til å sitte inne i jula...*sukk*

Men det er nå synd pån da *rufse i håret* :-)

Jeg synes ikke spesielt synd på deg. Hvorfor? Vel, hovedsaklig fordi du kun tenker på deg selv.

Du er lei deg for at DU ikke får gave. At DU ikke vil synes det ikke er fint å gi han gave fordi han ikke vil ha og fordi DU må fortelle en skuffet familie (DIN familie) at han ikke kommer.

Typen din vil ikke feire jul, hva så? Hvorfor kan du ikke respektere det og heller støtte han i det, både i forhold til han selv og i forhold til familien din?

Å sutre over at man ikke får gave er iallefall usedvanlig umodent.

Det er ikke det at han ikke gir gave, det er måten han sier det på...

Men jaja...

Hehe, lykke til! Du trenger det :)

Hehe ;-)

Godt mulig det ja...

Men nå er han blitt så snill så! Skada foten igår, og humper rundt på krykker. Hehe, det er lett å oppdra en syk mann!

"Hvis ikke du er snill nå, gidder jeg ikke hjelpe deg"

*glise ondt*

Hehe ;-)

Godt mulig det ja...

Men nå er han blitt så snill så! Skada foten igår, og humper rundt på krykker. Hehe, det er lett å oppdra en syk mann!

"Hvis ikke du er snill nå, gidder jeg ikke hjelpe deg"

*glise ondt*

Hehe, men hvis han må være skada eller syk for at du skal kunne få han slik du vil ha han, så har du vel et enda større problem enn hva jeg trodde over her :)

Hehe, men hvis han må være skada eller syk for at du skal kunne få han slik du vil ha han, så har du vel et enda større problem enn hva jeg trodde over her :)

Hehe ;-)

Jaja, får prøve å vekke han nå...har sovet så lenge idag!

*lirke seg under dyna og gjøre seg klar til god-morgen-sug*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...