Gjest toxx Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Kan det være skadelig å inta for mye proteinpulver? eller er det enda mere skadelig å få for lite? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkrukMcDuck Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Jeg tviler på at du trenger noe ekstra tillskudd av proteiner. Om jeg skiver her om skadevirkningene av å ha et for høyt inntak av proteiner i lengre perioder, vil nok en eller annen arrestere meg (Kroppsbygger!). Men, jeg kan love deg store svulstige muskler, eller kondisjon, uten bruk av tillskudd. Spar pengene.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest æsj!!!! Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Jeg tviler på at du trenger noe ekstra tillskudd av proteiner. Om jeg skiver her om skadevirkningene av å ha et for høyt inntak av proteiner i lengre perioder, vil nok en eller annen arrestere meg (Kroppsbygger!). Men, jeg kan love deg store svulstige muskler, eller kondisjon, uten bruk av tillskudd. Spar pengene.. jamen han fyren der er manipulert av proteinreklamene. han ble manipulert til å tro at han fikk mye mer ut av ei vanlig treningsøkt av å drikke sportsdrikk enn vanlig vann også. hehehehehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArneAnd Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Det er ikke skadelig med for mye proteiner, men hvis du inntar mer kalorier enn du forbrenner vil det lagre seg som fett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Nei, det er ikke farlig med for mye proteiner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.