Gå til innhold

"Minimalistisk" hus

Anbefalte innlegg

Huset så jo koslig ut det, men jeg tror jeg hadde måttet sette på ungene sin cd med "vi pusser opp, vi pusser ned og littegrann til siden", og kjøpt MASSE maling i litt mer behaglige farger. Så hadde det bare vært å sette i gang, men jeg mangler millionene til å kjøpe det da...

Fortsetter under...

misunnelig eller?

Saken er vel den at du aldri kommer til å nå opp til noe lignende.

Men forsvarsmekanismen kan vi jo ikke leve for uten..

Nei, jeg kommer aldri til å ha et hus til 19 mill og dersom det skal se ut som det huset på bildene er jeg jamenn glad for det! Det var gruelig stygt! De lyseste rommene kunne gå an (hvis man tok bort en del av stæsjet så), men de rød-oransje-brune rommene var jo som om de skulle spise en opp! Ble småkvalm og uvel bare jeg så på bildene jeg.

Lekkert....hehe...oao!

Hadde ikke fått sove middag på sofaen i stua der...

og hadde vært redd for å få krystallampen i hodet når jeg gikk ut av boblebadet..

Dæsken, har ikke tenkt på at det går ann å ha slik en lysekrone på badet.

Men, hadde jeg fått huset gratis + en god avtale med en malingsleverandør skulle jeg vurdert det...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...