Gå til innhold

Hva ville du helst hatt i julegave fra arbeidsgiver?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nanna

40

• naiv

6

• SierDuDet

6

• Sofline

5

Mest aktive i denne tråden

Nei, det har kanskje ikke det. Men disse kommer iallefall til å bli døøøødens fornærmet dersom de får noe sånt. Hmmm - kanskje det var det jeg skulle kjøpe likevel, da? Hehe

Heldigvis får vi aldri øl av arbeidsgiver, men noen ganger får vi diverse mat. Mat er litt dumt å få lillejulafta, da vi har handlet inn. Noen år har vi fått 3 typer røkelaks. Og det er mye, spesielt for de familier som har 4-5 stk som jobber i samme bedrift.

Heldigvis får vi aldri øl av arbeidsgiver, men noen ganger får vi diverse mat. Mat er litt dumt å få lillejulafta, da vi har handlet inn. Noen år har vi fått 3 typer røkelaks. Og det er mye, spesielt for de familier som har 4-5 stk som jobber i samme bedrift.

Send over litt laks til meg - jeg er storspiser! :D Gaven skal forresten overrekkes imorgen.

Annonse

Hmpf.

Jeg må lade opp min energi fram til jeg skal på Jordal Amfi og skrike meg hes i kveld. Derfor kan jeg ikke gå på polet :)

Dessuten er det jo jævla dårlig gjort å skulle sende en fyr med en oppfucka lever på polet. Det blir som å sende en selmordskandidat i Palestina på rundtur i en bombebutikk!

Jeg må lade opp min energi fram til jeg skal på Jordal Amfi og skrike meg hes i kveld. Derfor kan jeg ikke gå på polet :)

Dessuten er det jo jævla dårlig gjort å skulle sende en fyr med en oppfucka lever på polet. Det blir som å sende en selmordskandidat i Palestina på rundtur i en bombebutikk!

*ler* Du har bare godt av å opparbeide deg litt karakterstyrke. Da sier vi 4 flasker rødvin, ok?

Annonse

Å, er det til _dem_... Trodde det var til deg, jeg. :oÞ

Uhmm.. Noen (én?) serverings-et-eller-annet? Skål, bolle, fat... Med noe dertil egnet å servere (sjokolade) på det?

Du ekke så dum, du. Men jeg gidder ikke å fly rundt og lete opp ulike fat. Det får heller bli en bærepose Snickers.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...