SierDuDet Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Gidder du stikke innom polet for meg? Nei. 0 Siter
fresja Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Nei, det har kanskje ikke det. Men disse kommer iallefall til å bli døøøødens fornærmet dersom de får noe sånt. Hmmm - kanskje det var det jeg skulle kjøpe likevel, da? Hehe Heldigvis får vi aldri øl av arbeidsgiver, men noen ganger får vi diverse mat. Mat er litt dumt å få lillejulafta, da vi har handlet inn. Noen år har vi fått 3 typer røkelaks. Og det er mye, spesielt for de familier som har 4-5 stk som jobber i samme bedrift. 0 Siter
nanna Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Skrevet 19. desember 2002 1 års studiepermisjon med lønn For 250 kroner? Godt gjort! 0 Siter
nanna Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Skrevet 19. desember 2002 Heldigvis får vi aldri øl av arbeidsgiver, men noen ganger får vi diverse mat. Mat er litt dumt å få lillejulafta, da vi har handlet inn. Noen år har vi fått 3 typer røkelaks. Og det er mye, spesielt for de familier som har 4-5 stk som jobber i samme bedrift. Send over litt laks til meg - jeg er storspiser! Gaven skal forresten overrekkes imorgen. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Hmpf. Jeg må lade opp min energi fram til jeg skal på Jordal Amfi og skrike meg hes i kveld. Derfor kan jeg ikke gå på polet Dessuten er det jo jævla dårlig gjort å skulle sende en fyr med en oppfucka lever på polet. Det blir som å sende en selmordskandidat i Palestina på rundtur i en bombebutikk! 0 Siter
nanna Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Skrevet 19. desember 2002 Jeg må lade opp min energi fram til jeg skal på Jordal Amfi og skrike meg hes i kveld. Derfor kan jeg ikke gå på polet Dessuten er det jo jævla dårlig gjort å skulle sende en fyr med en oppfucka lever på polet. Det blir som å sende en selmordskandidat i Palestina på rundtur i en bombebutikk! *ler* Du har bare godt av å opparbeide deg litt karakterstyrke. Da sier vi 4 flasker rødvin, ok? 0 Siter
tiliti Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Fenalår eller vin/cognac/likør. Hadde jeg hatt jobb hadde egentlig et betalt julebord vært julegave nok :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Et skikkelig heidundrande julebord og fenalår. 0 Siter
birdie Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 En Bialetti espressokanne, seffers!! nanna, da.. 0 Siter
Jane Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Jeg ville hatt vin. Men vi får ingenting....kommunen (som jeg jobber for) må jo spare vet du. *forbanna gjerrigknarker* 0 Siter
vin Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Mannen min fikk en grei pakke : 1 fenalår , en Whisky , en pakke med syltetøy og saft , termos , peistenner og laks ;o) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 *ler* Du har bare godt av å opparbeide deg litt karakterstyrke. Da sier vi 4 flasker rødvin, ok? Karakterstyrken er allerede flott, men nei. Dine alkoholikervaner for du ta deg av selv! 0 Siter
birdie Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 En Bialetti espressokanne, seffers!! nanna, da.. Å, er det til _dem_... Trodde det var til deg, jeg. Þ Uhmm.. Noen (én?) serverings-et-eller-annet? Skål, bolle, fat... Med noe dertil egnet å servere (sjokolade) på det? 0 Siter
McLoud Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 For 250 kroner? Godt gjort! Hvem har sagt jeg er kostbar å underholde? 0 Siter
nanna Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Skrevet 19. desember 2002 Å, er det til _dem_... Trodde det var til deg, jeg. Þ Uhmm.. Noen (én?) serverings-et-eller-annet? Skål, bolle, fat... Med noe dertil egnet å servere (sjokolade) på det? Du ekke så dum, du. Men jeg gidder ikke å fly rundt og lete opp ulike fat. Det får heller bli en bærepose Snickers. 0 Siter
nanna Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Skrevet 19. desember 2002 En bonus i kroner ! :-) Tohundreogfemti kroner? Ser kanskje litt stusselig ut? Kanskje hvis jeg kjøper kroneruller og pakker det pent inn? :-P 0 Siter
nanna Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Skrevet 19. desember 2002 Mannen min fikk en grei pakke : 1 fenalår , en Whisky , en pakke med syltetøy og saft , termos , peistenner og laks ;o) Fenalår eller laks, da. *notere* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.