nanna Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Skrevet 19. desember 2002 Juleskinke. Blomsteroppsats vil oss ikkje ha. Ups - too late... 0 Siter
naiv Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Ups - too late... Har du lovet bort alle juleskinkene? 0 Siter
nanna Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Skrevet 19. desember 2002 Har du lovet bort alle juleskinkene? Nei - noen har allerede kjøpt inn blomster... 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Hva som helst, for jeg får ikke en dritt fra min arbeidsgiver. Ikke så mye som et lusent kort.... ( 0 Siter
nanna Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Skrevet 19. desember 2002 Hva som helst, for jeg får ikke en dritt fra min arbeidsgiver. Ikke så mye som et lusent kort.... ( Dårlig gjort. 0 Siter
avil Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Fra forrige arbeidsgiver fikk vi ei kasse hver, med ei flaske sprudlende og tre flasker rød vin, masse sjokolade og diverse julesnadder. Det var bra. Nå er vi tilbake i Norge, og her var det ei dum bok om jul. Jeg vil ha vin! 0 Siter
nanna Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Skrevet 19. desember 2002 Fra forrige arbeidsgiver fikk vi ei kasse hver, med ei flaske sprudlende og tre flasker rød vin, masse sjokolade og diverse julesnadder. Det var bra. Nå er vi tilbake i Norge, og her var det ei dum bok om jul. Jeg vil ha vin! Liker du ikke bøker, kanskje? 0 Siter
Aika Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Tja, kunne kanskje gitt et par timers avspasering - duger det? Nei, flere uker ;-) Betalt selvfølgelig. 0 Siter
nanna Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Skrevet 19. desember 2002 Nei, flere uker ;-) Betalt selvfølgelig. Sorry - litt snevert budsjett. :-P 0 Siter
naiv Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Nei - noen har allerede kjøpt inn blomster... Takk, men jeg fikk en flerhodet julestjerne med gullpotte inn døra her i dag. 0 Siter
nanna Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Skrevet 19. desember 2002 Takk, men jeg fikk en flerhodet julestjerne med gullpotte inn døra her i dag. Oooh - håper ingen gir meg det til jul. Modern pleier komme drassende med en julestjerne. Rød. Isj. 0 Siter
naiv Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Oooh - håper ingen gir meg det til jul. Modern pleier komme drassende med en julestjerne. Rød. Isj. Den julestjerna ser nok døden i øynene snart. 0 Siter
nanna Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Skrevet 19. desember 2002 Den julestjerna ser nok døden i øynene snart. Allerede før jul? :-O 0 Siter
naiv Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Allerede før jul? :-O Vi får se - har ikke helt bestemt meg for passiv eller aktiv dødshjelp. 0 Siter
nanna Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Skrevet 19. desember 2002 Vi får se - har ikke helt bestemt meg for passiv eller aktiv dødshjelp. Er den rød eller hvit? 0 Siter
nanna Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Skrevet 19. desember 2002 Blodrød :-( Aktiv. Helt klart. 0 Siter
dewey Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Jeg er ansatt i kommunen og er vant til å få teksten "God jul og godt nytt år - hilsen *navnet på den byrådslederen som til sitter akkurat da*. Bli blodgiver" trykket på lønnsslippen min for desember. SÅ jeg hadde blirr glad uansett hva jeg hadde fått tror jeg. Eller nei - samboeren min fikk en julestjerne (stgg blomst) fra sin arbeidsgiver i fjor - den var attpåtil mini! Da heller ingenting. Skinke ville jeg jo ikke hatt, da. Flaske vin kanskje? Eller en ekstra friuke selvfølgelig:-) 0 Siter
nanna Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Skrevet 20. desember 2002 Jeg er ansatt i kommunen og er vant til å få teksten "God jul og godt nytt år - hilsen *navnet på den byrådslederen som til sitter akkurat da*. Bli blodgiver" trykket på lønnsslippen min for desember. SÅ jeg hadde blirr glad uansett hva jeg hadde fått tror jeg. Eller nei - samboeren min fikk en julestjerne (stgg blomst) fra sin arbeidsgiver i fjor - den var attpåtil mini! Da heller ingenting. Skinke ville jeg jo ikke hatt, da. Flaske vin kanskje? Eller en ekstra friuke selvfølgelig:-) Hadde jeg fått tak i vin på lokalbutikken så skulle du fått en flaske av meg til jul 0 Siter
Sofline Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Den eneste champagnen jeg liker er Baby-cham Alt det andre er for surt. Det er jeg enig i... Men det hører jo med på nyttårsaften da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.