Gå til innhold

HJEEELP!! Det ble to blå....

Anbefalte innlegg

Gjest Lisje tausa

Hva gjør jeg nå??

Har venta på mensen i litt over en uke nå, har vel egentlig ikke tenkt så mye over det da jeg har kobber spiral og regnet meg selv som rimelig sikker... Fikk jo satt inn spiralen fordi vi ikke kan bli gravide nå.

Tok en test i dag tidlig, bare for og være på den sikre siden, og jammen ble det ikke 2 blå striper før jeg en gang fikk tenkt meg om! Det er ingen tvil heller, de er noe så innmari blå også...

Er litt forvirret nå ja, vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Timingen er noe så utrolig dårlig!!

Er i et godt forhold med kjærligheten i mitt liv, bryllupet er under planlegging. Ikke er vi pur unge heller (28 og 29) så det er vel egentlig på tide. Følelsesmessig tror jeg vi er klare, men praktisk sett så kunne det vel ikke passe dårligere.

Vi bor og jobber utenlands og planlegger og flytte til Spania i løpet av 2003. Dette gjør at økonomien er trang for tida da vi sparer mer el. mindre alt vi har for og få flyttet ned dit, og til bryllupet. Vi deler hus med 3 andre, heller ikke ideelt for et barn. Vi har planlagt og få barn sammen, men ikke akkurat nå. Ikke før vi har slått oss ned en fast plass og fått jobber som vi trives med og som betaler for en familie.

*sukk* har ikke sagt noe til han enda heller, han ligger hjemme og er gørr dårlig, så får ta det når han ikke har feberfantasier lenger...

Føler meg såååå mutters mo alene akkurat nå. Har en instinktiv følelse av at abort ikke er noe for meg. Tror ikke jeg klarer og se meg selv i øynene om jeg gjør det. Men det vet jeg jo selvsagt ikke før jeg evt. prøver...

Og, spiralen må jo ut. Hva skjer med fosteret da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86545-hjeeelp-det-ble-to-bl%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette går bra! Helt sikkert! Dere kan da vel flytte til Spania selv om du er gravid? Folk får barn der og! :o)

Utsett bryllupsplanene eller ønsk dere penger / ting til barnet i bryllupsgave.

Ang. spiralen må du spørre legen, det er ikke sikkert den må ut, kanskje er den falt ut også siden du er blitt gravid.

Du kommer ikke til å angre om du velger å få dette barnet! Men dersom du tar det bort kan du fort komme til å angre resten av livet vil jeg tro.

Lykke til og god jul! *Klem*

GRATULERER :o)

Veldig mye i livet skjer uten at det trengs planlegging til.

Men det meste går bra, og det er jeg sikker på dette gjør også.

Planene dere har om å flytte til Spania kan jo fortsatt opprettholdes. Kanskje dere kan vente noen mnd. med å reise, reise allerede nå, who knows...dere løser dette!

Dette her går så fint så. Håper du har fått snakket med den vordende far og gitt han denne nyheten nå så du slipper å gå med det alene.

Lykke til !

Hilsen ei som vet en del om ikke planlagt graviditet...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...