Gå til innhold

Hurra nå er jeg ferdig med eksamen og blitt helsesekretær, nå vil jeg ha jobb

Anbefalte innlegg

Gjest Voksen dame på over tredve

Endelig er jeg ferdig, det har vært en tung periode på litt over 1 år med pugging og lesing. Har altså tatt tre år på så kort tid.Men nå vil jeg ha jobb, hvordan får en lettest jobb? Er det lurt å ringe rundt omkring å spørre eller? I avisen står det jo egentlig veldig lite. Har noen gode råd jeg kan markedsføre meg med som nyutdannet helsesekretær.

Fortsetter under...

Jeg meldte meg og på et slikt kurs, men ble avlyst på grunn av for få påmeldte. Ei anna ei jeg kjenner er ferdig med den utdanninga, og fikk jobb på RiT, eller St. Olavs Hospilal om du vil, kort tid etter.

Du må vel i grunnen bare sende søknad eller levere den personlig der sjefene holder til...

Lykke til!

Gratulerer, det var mye pugging ja.

Hvor bor du? Ring et sykehus i nærheten og spør om de trenger folk.

Nå er det 3 år siden jeg søkte jobb og fikk nesten med en gang.

Er det tre år siden alt!!

Som tiden flyr.

Og som vi pugga, men husker jeg alt? Åh ..nei :-)

Er det tre år siden alt!!

Som tiden flyr.

Og som vi pugga, men husker jeg alt? Åh ..nei :-)

Jeg kan i hvert fall ikke fortelle om hele fordøyelsessystemet med medisinske uttrykk lenger. Godt vi ikke skal ha eksamen i morgen :o)

Annonse

Jeg kan i hvert fall ikke fortelle om hele fordøyelsessystemet med medisinske uttrykk lenger. Godt vi ikke skal ha eksamen i morgen :o)

Å fy flate, husker du det `a!

Enn muskler og knoklene, da.... Og Suffikser og prefikser, stønn!

Men, vi klarte det! Veldig bra til og med!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...