Gå til innhold

Ingen Donald Duck og vennene hans på julaften?????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er knust!!!!jeg har også lest programbladet opp og ned, det er jo forferdelig!!!!!!håper det kommer på svt, da, det skal jeg sjekke nå!!!isåfall er julen reddet for meg ihvertfall, men lusent av nrk å gjøre det mot de som ikke har svt!!heldigvis har de ikke sluttet å sende 3nøtter til askepott:-)

Helene Harepus

Jeg er knust!!!!jeg har også lest programbladet opp og ned, det er jo forferdelig!!!!!!håper det kommer på svt, da, det skal jeg sjekke nå!!!isåfall er julen reddet for meg ihvertfall, men lusent av nrk å gjøre det mot de som ikke har svt!!heldigvis har de ikke sluttet å sende 3nøtter til askepott:-)

hehe.. godt å vite at det er flere som må ha Askepott for å få den riktige julestemningen..

Annonse

hehe.. godt å vite at det er flere som må ha Askepott for å få den riktige julestemningen..

Det må jeg også.. og reisen til julestjernen, OG Donald Duck og vennene hans... Mon tro om det blir jul i år når han ikke kommer. Får se om jeg finner en video.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...