Gjest Geddo Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Nå har jeg sjekket nrk1 og 2 sin programoversikt for julaftenø Ingen Donald og hans venner. VRÆÆÆÆÆ¨ Hva skal jeg gjøre nå da? Ingen jul uten 0 Siter
Gjest triste greier.. Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Jeg må nok ut å kjøpe meg noen videoer. Sjekket programbladet opp og ned, men det kommer nok ikke i år. Tradisjon det, å se på de tegnefilmene på julaften. 0 Siter
Gjest Dubreuilh Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 De vises vel på SVT? I alle fall for de av oss som har svensk TV. 0 Siter
svinssvans Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Jeg er knust!!!!jeg har også lest programbladet opp og ned, det er jo forferdelig!!!!!!håper det kommer på svt, da, det skal jeg sjekke nå!!!isåfall er julen reddet for meg ihvertfall, men lusent av nrk å gjøre det mot de som ikke har svt!!heldigvis har de ikke sluttet å sende 3nøtter til askepott:-) 0 Siter
Helene Harepus Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Jeg er knust!!!!jeg har også lest programbladet opp og ned, det er jo forferdelig!!!!!!håper det kommer på svt, da, det skal jeg sjekke nå!!!isåfall er julen reddet for meg ihvertfall, men lusent av nrk å gjøre det mot de som ikke har svt!!heldigvis har de ikke sluttet å sende 3nøtter til askepott:-) hehe.. godt å vite at det er flere som må ha Askepott for å få den riktige julestemningen.. 0 Siter
Sofline Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 hehe.. godt å vite at det er flere som må ha Askepott for å få den riktige julestemningen.. Det må jeg også.. og reisen til julestjernen, OG Donald Duck og vennene hans... Mon tro om det blir jul i år når han ikke kommer. Får se om jeg finner en video. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Den har vi teipet for maaange år siden i tilfelle den ikke skulle komme mer. ) I tillegg fins det flere forskjellige utgaver på kjøpevideo. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.