favn Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Norsk julebordstradisjon er en blandet affære. For noen handler det om god mat, drikke og hygelig, kollegialt og sosialt samvær. For andre synes det som om begrepet 'vulgær' forsvinner ut av vokabularet. Til saken: Er det morsomt at voksne mennesker puler i kottet eller på dassen på julebordet? Eller er 'buksa ned-skjørtet opp' simpelthen idioter i aksjon? Er jeg prippen som spør? 0 Siter
Gjest Aandily Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Nei! Det er ikke ok!! Ikke da og ikke ellers.. hadde blitt lit feil å si; Utroskap tolererer jeg ikke.. bare på julebord.. hehehe... 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Nei, du er ikke prippen. Fylla har _ikke_ skylda for utroskap. 0 Siter
Sofline Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 utroskap på julebord er bare tåpelig og anger, anger, anger!!! 40-åringer som er fulle er bare morsomt. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Utroskap er aldri morsomt enten det er i fylla eller ikke. Kun fjompenisser som finner på å pjutre på do. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Her snakker vi om idioter i aksjon. Jeg tror Vincent sa det best her om dagen når han sa at Desember og julebordssesongen er fullstappet av amatører på fylla. Folk som aldri drikker til vanlig og som derfor oppfører seg som 13 åringer som tror at det å ha noen aquevit innabords gir dem unnskyldninger til å gjøre alt. Banalt, og det er flaut at voksne mennesker oppfører seg sånn! 0 Siter
Sofline Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Her snakker vi om idioter i aksjon. Jeg tror Vincent sa det best her om dagen når han sa at Desember og julebordssesongen er fullstappet av amatører på fylla. Folk som aldri drikker til vanlig og som derfor oppfører seg som 13 åringer som tror at det å ha noen aquevit innabords gir dem unnskyldninger til å gjøre alt. Banalt, og det er flaut at voksne mennesker oppfører seg sånn! Du, derimot, gjør aldri noe dumt i fylla!? 0 Siter
conan Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 De er morsomme idioter, og du er ikke litt prippen. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Du, derimot, gjør aldri noe dumt i fylla!? Jeg gjør aldri noe i fylla som jeg ikke kunne gjort til vanlig, nei. Det er amatørmessig å drite seg ut i fylla og skylde på noen øl. Ekstremt amatørmessig, for ikke å snakke om at det er noe man slutter med når man har fyllt 14 år. 0 Siter
Sofline Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Jeg gjør aldri noe i fylla som jeg ikke kunne gjort til vanlig, nei. Det er amatørmessig å drite seg ut i fylla og skylde på noen øl. Ekstremt amatørmessig, for ikke å snakke om at det er noe man slutter med når man har fyllt 14 år. Du står med andre ord for alt du gjør i fylla? Velkommen i klubben. "Alle" påstår at jeg lyver når jeg sier at jeg står for alt jeg sier og gjør i fylla. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Du står med andre ord for alt du gjør i fylla? Velkommen i klubben. "Alle" påstår at jeg lyver når jeg sier at jeg står for alt jeg sier og gjør i fylla. Ja, jeg står for alt jeg sier og gjør i fylla. Akkurat som de fleste voksne mennesker gjør. Jeg sier ikke at jeg aldri gjør dumme ting, for det gjør jeg, men ikke noe jeg ikke kan stå for. Det er "meg" å gjøre dumme ting, både edru og full, og jeg tar selvsagt konsekvensene av det. 0 Siter
molli Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Det er slett ikke alright. Synes ikke noe om fulle kolleger som plutselig skal tafse på hverandre, og pinlig stemning på jobben i ettertid. Fy flate, jeg glemmer aldri sjefen som begynte å klå på en nydelig, lyshåret jente på 19....! 0 Siter
MsSophie Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 ....du er nok litt prippen favn, det er ingen ting som er som et godt gammeldags julebords-knull på kopirommet;-) 0 Siter
Babette Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 ....du er nok litt prippen favn, det er ingen ting som er som et godt gammeldags julebords-knull på kopirommet;-) Heller der enn på dass, iallfall.Det er lavmål. Lurer på om folk legger ned lokket når de puler på dass. På kopimaskinen kan du jo ta kopi av ræva di med det samme. For øvrig er julebordutroskap like lite all right som annen utroskap. Men jeg har et klart inntrykk av at det er mye rart ute og går. 0 Siter
MsSophie Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Heller der enn på dass, iallfall.Det er lavmål. Lurer på om folk legger ned lokket når de puler på dass. På kopimaskinen kan du jo ta kopi av ræva di med det samme. For øvrig er julebordutroskap like lite all right som annen utroskap. Men jeg har et klart inntrykk av at det er mye rart ute og går. Babette du eier ikke fantasi.....å ha seg litt på dass, riktig nok handicap dassen er direkte undervurdert.....har du sett de fine handtakene? ;-)) 0 Siter
Babette Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Babette du eier ikke fantasi.....å ha seg litt på dass, riktig nok handicap dassen er direkte undervurdert.....har du sett de fine handtakene? ;-)) Jamen blir ikke håndtakene litt i veien, liksom? Ja, for jeg forestiller meg at mannen sitter på dassen og at jeg sitter overskrevs på fanget hans. Hvor skal jeg gjøre av alle beina mine? Men jeg ser også fordelene med å pule på dass: Jeg pleier alltid å pisse en skvett etterpå, det er visst god tone. Og det blir jo bra lettvint. Du er kul, Ms. Og du har helt rett. Babette eier ikke fantasi. Nå sender jeg ei god spyttklyse i det selvtilfredse trynet hennes. 0 Siter
tiliti Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Tja .. det gjør ikke meg noe, så lenge ingen ødelegger maten. 0 Siter
tiliti Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Jamen blir ikke håndtakene litt i veien, liksom? Ja, for jeg forestiller meg at mannen sitter på dassen og at jeg sitter overskrevs på fanget hans. Hvor skal jeg gjøre av alle beina mine? Men jeg ser også fordelene med å pule på dass: Jeg pleier alltid å pisse en skvett etterpå, det er visst god tone. Og det blir jo bra lettvint. Du er kul, Ms. Og du har helt rett. Babette eier ikke fantasi. Nå sender jeg ei god spyttklyse i det selvtilfredse trynet hennes. De fleste slike håndtak på handicap-do er flyttbare. 0 Siter
MsSophie Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Jamen blir ikke håndtakene litt i veien, liksom? Ja, for jeg forestiller meg at mannen sitter på dassen og at jeg sitter overskrevs på fanget hans. Hvor skal jeg gjøre av alle beina mine? Men jeg ser også fordelene med å pule på dass: Jeg pleier alltid å pisse en skvett etterpå, det er visst god tone. Og det blir jo bra lettvint. Du er kul, Ms. Og du har helt rett. Babette eier ikke fantasi. Nå sender jeg ei god spyttklyse i det selvtilfredse trynet hennes. Håndtakene trenger ikke nødvendigvis være i veien, men som sagt - det krever litt fantasi;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.