Gå til innhold

FU: Utroskap og julebord, alright?

Anbefalte innlegg

Norsk julebordstradisjon er en blandet affære.

For noen handler det om god mat, drikke og hygelig, kollegialt og sosialt samvær.

For andre synes det som om begrepet 'vulgær' forsvinner ut av vokabularet.

Til saken: Er det morsomt at voksne mennesker puler i kottet eller på dassen på julebordet? Eller er 'buksa ned-skjørtet opp' simpelthen idioter i aksjon?

Er jeg prippen som spør?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86578-fu-utroskap-og-julebord-alright/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her snakker vi om idioter i aksjon.

Jeg tror Vincent sa det best her om dagen når han sa at Desember og julebordssesongen er fullstappet av amatører på fylla. Folk som aldri drikker til vanlig og som derfor oppfører seg som 13 åringer som tror at det å ha noen aquevit innabords gir dem unnskyldninger til å gjøre alt.

Banalt, og det er flaut at voksne mennesker oppfører seg sånn!

Annonse

Her snakker vi om idioter i aksjon.

Jeg tror Vincent sa det best her om dagen når han sa at Desember og julebordssesongen er fullstappet av amatører på fylla. Folk som aldri drikker til vanlig og som derfor oppfører seg som 13 åringer som tror at det å ha noen aquevit innabords gir dem unnskyldninger til å gjøre alt.

Banalt, og det er flaut at voksne mennesker oppfører seg sånn!

Du, derimot, gjør aldri noe dumt i fylla!?

Du, derimot, gjør aldri noe dumt i fylla!?

Jeg gjør aldri noe i fylla som jeg ikke kunne gjort til vanlig, nei.

Det er amatørmessig å drite seg ut i fylla og skylde på noen øl. Ekstremt amatørmessig, for ikke å snakke om at det er noe man slutter med når man har fyllt 14 år.

Jeg gjør aldri noe i fylla som jeg ikke kunne gjort til vanlig, nei.

Det er amatørmessig å drite seg ut i fylla og skylde på noen øl. Ekstremt amatørmessig, for ikke å snakke om at det er noe man slutter med når man har fyllt 14 år.

Du står med andre ord for alt du gjør i fylla?

Velkommen i klubben. "Alle" påstår at jeg lyver når jeg sier at jeg står for alt jeg sier og gjør i fylla.

Du står med andre ord for alt du gjør i fylla?

Velkommen i klubben. "Alle" påstår at jeg lyver når jeg sier at jeg står for alt jeg sier og gjør i fylla.

Ja, jeg står for alt jeg sier og gjør i fylla. Akkurat som de fleste voksne mennesker gjør.

Jeg sier ikke at jeg aldri gjør dumme ting, for det gjør jeg, men ikke noe jeg ikke kan stå for. Det er "meg" å gjøre dumme ting, både edru og full, og jeg tar selvsagt konsekvensene av det.

Annonse

....du er nok litt prippen favn, det er ingen ting som er som et godt gammeldags julebords-knull på kopirommet;-)

Heller der enn på dass, iallfall.Det er lavmål. Lurer på om folk legger ned lokket når de puler på dass.

På kopimaskinen kan du jo ta kopi av ræva di med det samme.

For øvrig er julebordutroskap like lite all right som annen utroskap. Men jeg har et klart inntrykk av at det er mye rart ute og går.

Heller der enn på dass, iallfall.Det er lavmål. Lurer på om folk legger ned lokket når de puler på dass.

På kopimaskinen kan du jo ta kopi av ræva di med det samme.

For øvrig er julebordutroskap like lite all right som annen utroskap. Men jeg har et klart inntrykk av at det er mye rart ute og går.

Babette du eier ikke fantasi.....å ha seg litt på dass, riktig nok handicap dassen er direkte undervurdert.....har du sett de fine handtakene? ;-))

Babette du eier ikke fantasi.....å ha seg litt på dass, riktig nok handicap dassen er direkte undervurdert.....har du sett de fine handtakene? ;-))

Jamen blir ikke håndtakene litt i veien, liksom?

Ja, for jeg forestiller meg at mannen sitter på dassen og at jeg sitter overskrevs på fanget hans. Hvor skal jeg gjøre av alle beina mine?

Men jeg ser også fordelene med å pule på dass: Jeg pleier alltid å pisse en skvett etterpå, det er visst god tone. Og det blir jo bra lettvint.

Du er kul, Ms. Og du har helt rett. Babette eier ikke fantasi. Nå sender jeg ei god spyttklyse i det selvtilfredse trynet hennes.

Ja, for jeg forestiller meg at mannen sitter på dassen og at jeg sitter overskrevs på fanget hans. Hvor skal jeg gjøre av alle beina mine?

Men jeg ser også fordelene med å pule på dass: Jeg pleier alltid å pisse en skvett etterpå, det er visst god tone. Og det blir jo bra lettvint.

Du er kul, Ms. Og du har helt rett. Babette eier ikke fantasi. Nå sender jeg ei god spyttklyse i det selvtilfredse trynet hennes.

De fleste slike håndtak på handicap-do er flyttbare.

Håndtakene trenger ikke nødvendigvis være i veien, men som sagt - det krever litt fantasi;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...