Gå til innhold

Tåpelig å sende ham en mld?

Anbefalte innlegg

Gjest småbetatt

Bor i utlandet og i helgen ble jeg kjent med en nordmann som var på besøk her. (venn av en venn)

Vi "småtafset" bittelitt på hverandre og han sa han ville be meg ut på middag neste dag.

Det ble det ikke noe av, jeg har nemlig samboer. (enn så lenge..)

Vi møttes uansett neste dag,- sammen med felles venner.

Han var helt utrolig søt og sympatisk. En mann etter min smak. Nå er han reist tilbake til Norge. Fikk en sms fra vår felles venn hvor det bl.a stod "X hilser".

Vi har ikke utvekslet nummer, men jeg har klart å finne mobilnummeret hans på nettet.

Er det helt høl i hue å sende ham en uskyldig sms? Det kan jo uansett ikke bli noe mer siden jeg er samboer og vi bor i hvert vårt land. Han er her på besøk med jevne mellomrom, men jeg har ikke truffet ham tidligere.

Det hører selvsagt til historien at forholdet jeg er i ikke fungerer veldig bra. Jeg vet jeg burde rydde opp i det før jeg legger an på noen andre, men det er en lang prosess,- det er ekstra vanskelig for meg nå som jeg bor i et annet land.

På den annen side, behøver en sms å være så "farlig"?

Vi er begge 30..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86588-t%C3%A5pelig-%C3%A5-sende-ham-en-mld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kjærlighet

Siden du har SMÅTAFSET som det heter så kan du jo like godt pule fyren - utro har du allerede vært.

Ingen respekt for slike jenter som deg.

Stakkars samboeren din! Tenk å måtte leve sammen med ei røy som deg!

Slå opp om du ikke klarer å holde fingra av andre menn.

Ikke rart forholdet ditt er dårlig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...