Gå til innhold

Hjelp - presang til syk kompis

Anbefalte innlegg

Er det for kjipt å kjøpe sengetøy til kompisen min som ofte ligger i senga? Han skifter på senga annenhver dag og det blir ganske utvasket etterhvert.

Klare liksom ikke å finne på noe personlig i år.

Han har stort sett sett alle filmer, bøker er ikke aktuelt, heller ikke klær og kjøkkenutstyr.

Hjelp meg, må kjøpe i morgen tror jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86611-hjelp-presang-til-syk-kompis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest alexsandra

Sengetøy til syk kompisss,neei for guds skyld,slå ikke en som allerede ligger nede..

Det er jo nesten like stygt som å gi stikkpiller til en med "rænne rumpe"..

Hva mec en cd plate med erotiske eventyr,eller en varmeflaske formet som en vagina........

Sengetøy til syk kompisss,neei for guds skyld,slå ikke en som allerede ligger nede..

Det er jo nesten like stygt som å gi stikkpiller til en med "rænne rumpe"..

Hva mec en cd plate med erotiske eventyr,eller en varmeflaske formet som en vagina........

Gud, kanskje jeg skal ta en tur på kondomeriet?

Han ønsket seg sengetøy i fjor men jeg synes det ble i kjedeligste laget.

Hadde tenkt å kjøpe noe annet også da.

Synes det høres fint ut, jeg.

Hvis du tilbringer en god del av tiden i senga, på grunn av sykdom, _er_ det deilig med noe nytt å pakke rundt seg!

Det ble ikke sengetøy men en afrikansk tremaske. Rådyr men han fortjener det. Har søren brukt like mye på han som på ungene.

Men det er de eneste presangene jeg gir.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...