Gå til innhold

Gutter! Er det kjedelig å få boxer til jul?

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hva jeg skal kjøpe til kjæresten til jul (omsider har vi blitt enige om å kjøpe gaver allikevel..).

Har kjøpt boxere sikkert annethvert år, blir han lei?

Jeg synes jo det er deilig at han har litt fine boxere (blir mer suging da ja ;-)

Er det kjedelig å få fine boxere (Calvin Klein fx) til jul?

Fortsetter under...

Jeg synes ikke det er kjedelig, fordi dette er noe jeg alltid har brukt for.

Jasså det blir mer suging når han går i boxer?...hmmm lurer på om jeg skal ta av meg buksen når jeg skal ta lunch. Det er flere kvinner enn menn her og flotte er de også:-))

Ikke tenk på hva som er kjedelig, men hva som er gøy! Ting som blinker, bråker eller blipper er bankers. Går det på strøm eller batterier har dere funnet gaven. Vi har nemlig bilbanegenet som dere kvinner mangler. Derfor er vi ikke helt på bølgelengde når det gjelder gaver.

Annonse

Jeg synes ikke det er kjedelig, fordi dette er noe jeg alltid har brukt for.

Jasså det blir mer suging når han går i boxer?...hmmm lurer på om jeg skal ta av meg buksen når jeg skal ta lunch. Det er flere kvinner enn menn her og flotte er de også:-))

Det blir mer suging når man går i sexy bokser!

Jeg må si Calvin Klein er _litt_ mer innbydende enn Tiny Toons...;-)

Jeg pleier å få suging uansett, men nå går jeg jo alltid i en trang og sexy boxer. Går trossalt ikke i udelikat undertøy!

Godt, godt ;-)

Det verste jeg vet er sånne slaskete silkeboksere som ikke er ettersittende!

Mhh, ettersittende bomull, det er tingen *sikle*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...