vin Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Det henger 4 fenalår i taket på kjøkkenet , og fristelsen til noen sneier i ny og ne er selvsagt tilstedet! Noen som har peiling på om det er skikkelig fitende hvis jeg tar bort fettet? ;o) 0 Siter
Amiga Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Tar du bort fettet så er det magert. Å så lyst jeg fikk på fenalår! *sukk* 0 Siter
KaVa Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Fenalår er ikke spesielt fetende, da det (stort sett) er rent fett. Dessuten spiser man jo det i begrensede mengder. (Nåja, selv _elsker: jeg fenalår, og kan momse det skikkelig!). mvh 0 Siter
KaVa Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 Fenalår er ikke spesielt fetende, da det (stort sett) er rent fett. Dessuten spiser man jo det i begrensede mengder. (Nåja, selv _elsker: jeg fenalår, og kan momse det skikkelig!). mvh Rent fett? Hvor er hodet mitt. RENT KJØTT, skulle det stå... 0 Siter
vin Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Skrevet 20. desember 2002 Tar du bort fettet så er det magert. Å så lyst jeg fikk på fenalår! *sukk* SUPERT ;o) *tygg,tygg* 0 Siter
vin Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Skrevet 20. desember 2002 Fenalår er ikke spesielt fetende, da det (stort sett) er rent fett. Dessuten spiser man jo det i begrensede mengder. (Nåja, selv _elsker: jeg fenalår, og kan momse det skikkelig!). mvh Dyppet i lettrømme.... *knasker videre* 0 Siter
Amiga Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 SUPERT ;o) *tygg,tygg* Ja gni det inn ;-) 0 Siter
molli Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 http://www.greteroede.no/bakgrunn/radogtips/articles/artid351875.html Finles litt selv i artiklene rundt på sidene ellers. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Tar du bort fettet så er det magert. Å så lyst jeg fikk på fenalår! *sukk* *tygg tygg* Nettopp ankommet fra vestlandet sammen med søstra mi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.