Gå til innhold

Er fenalår skikkelig fetende?

vin

Anbefalte innlegg

Det henger 4 fenalår i taket på kjøkkenet , og fristelsen til noen sneier i ny og ne er selvsagt tilstedet!

Noen som har peiling på om det er skikkelig fitende hvis jeg tar bort fettet?

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fenalår er ikke spesielt fetende, da det (stort sett) er rent fett. Dessuten spiser man jo det i begrensede mengder. (Nåja, selv _elsker: jeg fenalår, og kan momse det skikkelig!).

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenalår er ikke spesielt fetende, da det (stort sett) er rent fett. Dessuten spiser man jo det i begrensede mengder. (Nåja, selv _elsker: jeg fenalår, og kan momse det skikkelig!).

mvh

Rent fett? Hvor er hodet mitt. RENT KJØTT, skulle det stå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mvh

Dyppet i lettrømme....

*knasker videre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...
Ulv I Faarikaal

Tar du bort fettet så er det magert. Å så lyst jeg fikk på fenalår! *sukk*

*tygg tygg*

Nettopp ankommet fra vestlandet sammen med søstra mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...