vin Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Det henger 4 fenalår i taket på kjøkkenet , og fristelsen til noen sneier i ny og ne er selvsagt tilstedet! Noen som har peiling på om det er skikkelig fitende hvis jeg tar bort fettet? ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Tar du bort fettet så er det magert. Å så lyst jeg fikk på fenalår! *sukk* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Fenalår er ikke spesielt fetende, da det (stort sett) er rent fett. Dessuten spiser man jo det i begrensede mengder. (Nåja, selv _elsker: jeg fenalår, og kan momse det skikkelig!). mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Fenalår er ikke spesielt fetende, da det (stort sett) er rent fett. Dessuten spiser man jo det i begrensede mengder. (Nåja, selv _elsker: jeg fenalår, og kan momse det skikkelig!). mvh Rent fett? Hvor er hodet mitt. RENT KJØTT, skulle det stå... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 Tar du bort fettet så er det magert. Å så lyst jeg fikk på fenalår! *sukk* SUPERT ;o) *tygg,tygg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 Fenalår er ikke spesielt fetende, da det (stort sett) er rent fett. Dessuten spiser man jo det i begrensede mengder. (Nåja, selv _elsker: jeg fenalår, og kan momse det skikkelig!). mvh Dyppet i lettrømme.... *knasker videre* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 SUPERT ;o) *tygg,tygg* Ja gni det inn ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molli Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 http://www.greteroede.no/bakgrunn/radogtips/articles/artid351875.html Finles litt selv i artiklene rundt på sidene ellers. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Tar du bort fettet så er det magert. Å så lyst jeg fikk på fenalår! *sukk* *tygg tygg* Nettopp ankommet fra vestlandet sammen med søstra mi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.